• popcornplaya

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jennie83 skrev 2012-03-06 08:45:00 följande:
    Är testen nog stark för att jag ska törsa ringa gyn?

Det är klart! Finns liksom ingen tvekan om att du är gravid!! Men vad ska du göra på gyn?
    Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • popcornplaya
    Mini Léonie skrev 2012-03-06 08:50:33 följande:
    EQ:
    Kanske på de sista. Sen ser jag på RFSU men en skugga så jag vågar inte säga för mkt. Å andra sidan har jag fått HELT blankt på RFSU testa tidigt när jag fick streck på andra test..

Håller tummarna...3 timmar kvar typ

Popcorn:
    Jag förstår det, menar bara att du har ju två ljuvliga att va stolt över
    Haha du måste va den enda jag hört säga att förlossningen var ljuvlig

Haha ja alltså det gjorde ju ont såklart men inte så man inte stog ut. Sen har mina gått snabbt, första tog ca 5 timmar från första känning och andra tog ca 1 timma. Har bara haft lustgas men hade nog klarat mig utan det också men lustgas är ju föööör gött.... haha

Andra förlossningen var verkligen hur lätt som helt. 
  • popcornplaya
    sweasmamma skrev 2012-03-07 07:35:01 följande:
    tack !! ja otur kan man lugnt säga =) men det är inget som slår ner mig , vi ska ju ändå ta en paus nu !! men då hon sa att oftast när mensen kommer så följer resterna med ..... 

men tycker ändå allt är lustigt, jag har ju haft äl??? 

Men det syntes väll inga tecken på äl eller har jag helt fel.
  • popcornplaya

Så då har man beställt ett par äl test och gravtest. Men bara 7 äl test och 5 gravtest så jag inte testar sönder mig. Men vill gärna ha hemma.

Bim imorgon så har inte mensen kommit tills posten kommer vid 14 tiden så blir det väll ett test imorgon. Dock brukar mensen komma på förmiddagen. Men annars har jag till kommande testning. Har vart skönt denna månad att inte testa ihjäl sig faktiskt. Bara ett gravtest taget hitills.

Men som sagt är jag allt väldigt säker på att mensen kommer. Har börjat få lite svaga känningar i ländryggen som jag alltid får innan mens nu. Molvärk hade jag lite igår och även idag så det är bara att invänta tyvärr. När jag vart gravid har jag aldrig haft några känningar i mage eller rygg innan bim.     

• popcornplaya

Alexander: det finns väll mer fridaskolor eller? Vart bor du själv föresten om du har koll på att det finns en i u-valla?

• popcornplaya
    Meeee skrev 2012-03-07 10:39:11 följande:
    Alex- nä, bor inte i Uddevalla. Frida finns i trestads området. Jag bor i Trollhättan.
    Bor ju också i trollhättan ju!
  • popcornplaya
    Meeee skrev 2012-03-07 11:34:58 följande:
    Oerhört fin stad

Haha ja, det beror ju på vad man jämför med. Vart i thn bor ni? Vi bor i skogshöjden.
  • popcornplaya
    alexander2011 skrev 2012-03-07 11:42:35 följande:

ok ska försöka läsa. har inte hunnit läsa sen ja la ut bilderna. tog bättre bilder ist..försökte. ser ni nått på dessa ist?

Eftersom det är cb så vågar jag inte riktigt säga grattis.... Men med tanke på att mens uteblivit och det finns ju ändå nått där så är det ju lovande helt klart!

Åh vad testsugen jag blir själv!!! Tur jag inte har nått hemma.  
  • popcornplaya
    Meeee skrev 2012-03-07 12:28:28 följande:
    Halvorstorp Så i andra änden av stan. 
    E du oxå 85a?

Ja jag är 85:a

I halvorstorp bor min farmor Glad  
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester