• popcornplaya

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Meja: räddat mig vet jag väll inte ;) men jag tackar för all info jag kan få och om det finns nått som säger att det inte är bra så skulle jag självklart inte ta det.

Hittade ingen negativ info när jag själv letade så därför jag frågade här också för att va säker.

• popcornplaya

Jag vet att de personerna fått det utskrivet och det betyder väll att dom kan svara på mina frågor eller hur?

Du behöver inte få mig att förstå mitt eget bästa för det kan ren fakta göra. Och det var det jag frågade efter då jag inte vet nått om progesteron själv.

• popcornplaya

Klart jag ville ha svar på frågan men inte en föreläsning.

Jag är väll ändå inte den första här i tråden som tagit illa upp av dig?

• popcornplaya

Men är det verkligen upp till dig att bestämma att jag inte får fråga om det var pergo eller progesteronet som förstör äggledaren?

Jag har inte svårt att förstå jag vill bara veta. Jag kommer varken använda pergo eller progesteronet efter att ha hört negativt om det. Jag är inte helt korkad.

Men skitsam nu släpper vi det här. Nu vet jag att jag inte ska ställa såna här frågor i den här tråden.

• popcornplaya

Ursäkta och tack för mig då. Här är jag ju inte välkommen mer då.

Det tog bara helt enkelt hårt på mig den här månaden. Är ganska nere och det är mkt skit i livet just nu. Kanske att man försöker gripa efter några halmstrån. Kanske att man blir lite knäpp ibland.

Men jag försökte verkligen bara få reda på info från såna som vet mer än mig. Och jag tar åt mig info. Och kommer inte testa något av detta.

Men skitsam, jag önskar er all lycka i den här tråden. Jag följer varje dag men skriver kanske inte alltid. Nu lämnar jag med de trevliga orden från leonie efter mig. Är riktigt jävla ledsen faktiskt. Du ska veta att du verkligen sårade mig leonie.

• popcornplaya

Men jag tar åt mig infon! Det har jag försökt förklara.

Sen vet jag inte om det är en martyrgrej att inte vilka vara kvar där man i flera kommentarer från dig blir kallad för idiot.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester