• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • slemtorsk i din bralla
    alexander2011 skrev 2011-11-05 11:48:47 följande:
    gahh negativt :(

den under är gårdagens 

på det understa finns det ju iaf någon slags skugga.... men det är ju två olika sorters tester eller hur?

Jag vet flera, både här på FL och IRL som har testat med ett test och fått svagt svagt positivt, sen nästa dag har de tagit en annan typ och fått rånegativt.

Det till och med stod på instruktionerna till CB.s digitala att HCG-halten varierar över dagen också så att man kan få olika svar med samma tester fast det går så mycket som 24 timmar emellan...

Jag säger som jag alltid gör.. så länge mensen inte är här finns det hopp kvar
  • alexander2011

Grattis :) åhh vad roligt med alla plus :) vilket försök var ni inne på???

• slemtorsk i din bralla
    Emmizen80 skrev 2011-11-05 11:53:10 följande:

för bra för att vara sant?taget på Bim -4 igår... ett test taget även i dag och visar ett likadant streck
    åååå det är ju iaf rosa

MYCKET troligt plus skulle jag säga. och alla som följt tråden vet att jag inte säger så i första taget

Skulle avvakta till BIM och ta ett till då.. och jag rekomenderar digitalt
  • Emmizen80
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-11-05 11:54:37 följande:
    åååå det är ju iaf rosa

MYCKET troligt plus skulle jag säga. och alla som följt tråden vet att jag inte säger så i första taget

Skulle avvakta till BIM och ta ett till då.. och jag rekomenderar digitalt
    tackar!  både maken och jag ser detta tydligt... har ett digital som ligger och vänar och förpackningen får endast öppnas på självaste bim dagen på tisdag Tungan ute
  • sweasmamma
    Emmizen80 skrev 2011-11-05 11:53:10 följande:

för bra för att vara sant?taget på Bim -4 igår... ett test taget även i dag och visar ett likadant streck
    grattis vågar man nog säga =)
  • sweasmamma
    alexander2011 skrev 2011-11-05 11:48:47 följande:
    gahh negativt :(

den under är gårdagens 

jag ser nog allt nåt på det understa =) *hoppas*
  • sweasmamma
    Emmizen80 skrev 2011-11-05 12:11:29 följande:
    tackar!  både maken och jag ser detta tydligt... har ett digital som ligger och vänar och förpackningen får endast öppnas på självaste bim dagen på tisdag Tungan ute
    ja men det digitala läser ju av 4 dagar innan så du kan nog ta det när som =)
  • slemtorsk i din bralla
    sweasmamma skrev 2011-11-05 12:15:48 följande:
    fast bara med 55% säkerhet....:-/
  • Emmizen80
    sweasmamma skrev 2011-11-05 12:15:48 följande:
    vi sparar det till bim och kör med testlagrets fram tills dess :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester