• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Tess26

SNÄLLA! Kan nån smart svara mig på en sak. 
    Om man fick missfall för 5 veckor sen, om man gör ett digitalt test från clearblue då efter 6 veckor,vad borde det visa då? (alla symptom på graviditet försvann direkt,brösten skrumpnade ihop på några dagar). Nån här som känner att dom vågar gissa?

• Helenmedh
    Tess26 skrev 2012-08-11 15:44:26 följande:
    SNÄLLA! Kan nån smart svara mig på en sak. 
    Om man fick missfall för 5 veckor sen, om man gör ett digitalt test från clearblue då efter 6 veckor,vad borde det visa då? (alla symptom på graviditet försvann direkt,brösten skrumpnade ihop på några dagar). Nån här som känner att dom vågar gissa?
    Det kan visa precis vad som helst.. Hormoner efter mitt mf satt kvar i 8-9 veckor.. Utan gravsymtom..
  • MrsC74

Efter mitt missfall hade jag positivt test efter 8 veckor sen försvann det.

• sweasmamma
    Tess26 skrev 2012-08-11 15:48:57 följande:
    menåååååå....
    olika , när jag fick mf så slutade det visa pos efter 3 v..

• isflikkan1
    Helenmedh skrev 2012-08-11 15:42:27 följande:
    Här är otrixad

Det syns juh otrixat oxå Helenmedh.... frågan är bara vilken färg.... lite svårt att se... hur långt efter ÄL är du eller BIM?!
  • Helenmedh

Isflikkan: ja det syns irl också.. Jag vet faktiskt inte.. Allt från äl+7 till äl+11.. Vet inte alls när jag hade äl... Mensen är dock beräknad till den 19:de..

• isflikkan1
    Helenmedh skrev 2012-08-11 16:04:27 följande:
    Isflikkan: ja det syns irl också.. Jag vet faktiskt inte.. Allt från äl+7 till äl+11.. Vet inte alls när jag hade äl... Mensen är dock beräknad till den 19:de..

Kolla mitt galleri och mina tester från ÄL+9 med TL stickor Glad
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester