• miapia43

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

vad ska man köpa för gravtest egentligen. tycker alla får spök nu verkar det som
  • miapia43
    alexander2011 skrev 2012-08-09 12:00:34 följande:

bastpatest.se stickor 20 för 99 kr. de tycker jag är bra o snabb leverans. beställer du idag så får du det imorgon :)
    ok då ska jag beställa det.
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-08-09 12:01:13 följande:
    doc morris har jag hört ska vara bra... har bara använt dem en gång och då var det toknegativt *S* så jag kan inte säga något personligen men jag har inte sett några spök med det testet faktiskt.

Sen tror jag apoteken (det är ju olika kedjor nu) egna märken...
    men ger inte doc morris spök?
  • miapia43
    3 barns mamma84 skrev 2012-08-09 12:01:40 följande:
    Gumman har saknat dig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hur har du det ?
    Kram i massor
    BIm nær e det ?
    hej vännen sdet var längesedan. hur går det för dig? 
  • miapia43
    3 barns mamma84 skrev 2012-08-09 12:01:40 följande:
    Gumman har saknat dig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hur har du det ?
    Kram i massor
    BIm nær e det ?
    försökte gå in på din sida men det gick inte
  • miapia43
    lägger in morgondagens tester. dom är svagare men man ser i alla fall. någon som ser. skulle tagit ikväll för då ser man bättre. men kunde inte hålla mig.

• miapia43
    Star Mom skrev 2012-08-09 22:30:22 följande:
    det sista testet kan man skymta ett plus om man vinklar på skärmen men ser ingenting på dom två översta, hade jag varit dig hade jag tagit ett i morgon bitti
    det ska jag göra också. men man ser det bra i verkligheten. kanske är sånt spökstreck i alla fall
  • miapia43
    Star Mom skrev 2012-08-09 22:30:22 följande:
    det sista testet kan man skymta ett plus om man vinklar på skärmen men ser ingenting på dom två översta, hade jag varit dig hade jag tagit ett i morgon bitti
    om du går in på denna länk så ser du mina tester igår

www.familjeliv.se/Forum-1-289/m66121323.html
  • miapia43
    sweasmamma skrev 2012-08-09 22:36:11 följande:
    hmm, tror plus
    ja man kan ju hoppas det i alla fall swea.

är inte du bra på att trixa? skulle du vilja göra det i så fall åt migSolig 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester