• miapia43

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

slemtorsk i din bralla skrev 2012-08-10 18:25:11 följande:
    jahapp..brudar.. nu är det helg.. fram med stora testkitten nu för jag vill ha något att analysera fram tills mitt ultraljud på måndag måste ju fördriva tiden på något sätt liksom..förutom att tapetsera sonens rum
    hej vännen jag har lagt nya tester idag.
  • miapia43
    Knasten83 skrev 2012-08-12 15:43:52 följande:
    Miapia:ser lite spök ut :( hoppas jag har fel!
    jo jag vet. så man får ta nya
  • miapia43
    juliia24 skrev 2012-08-12 15:48:20 följande:
    här kommer mina och dom är svaga på bild. men idag ser man lite rosare.

någon som vill exprimenatera åt mig?

ja ser lite. kan inte trixa heter det hihihi
  • miapia43

ja det har jag.men började innan bim. dom på apoteket sa att strecket blir starkare någon dag efter bim. sedan tycker dom det är konstigt att strecken syns och dom är tjocka. 

• miapia43
    hej tänkte bara berätta att jag + svagt fortfarande. har fått en tid på gyn den 28 aug

ser ni något?
  • miapia43
    FruIngo skrev 2012-08-19 20:14:28 följande:
    Jag ser en skugga/streck, sådär fick jag igår.
    Men jag trodde att spök såg ut så?
    Hur länge har du haft så?
    sedan 12 dagar tillbaka tror jag. men dom på gyn sa att på en del blir dom inte starkare. men jag ska i alla fall gå dit på undersökning eftersom jag mår så illa
  • miapia43
    Justi skrev 2012-08-19 20:25:21 följande:
    miapia sånt test gjorde jag oxå idag, med både acos preg och cb, båda blev jätte svaga +
    får göra om det imorgon igen men morgonurin
    känner mig iaf jätte gravid =) 
    men jag har tagit så många nu och dom blir inte starkare. tycker ju inte att alla ska vara spök. olika askar varje gång
  • miapia43
    Hej alla härinne. Har inte varit inne på ett tag men idag är jag här. Ville visa mina tester för idag och se vad ni säger. Gubben och jag står som fån och bara tittar. Kan det vara våran tur nu efter så många år...

• miapia43
    MissKaos skrev 2013-06-17 07:48:18 följande:
    Det ser ju ut så! Gör du digitalt snart? När är bim?
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightb rain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbr ainthereisnothingleft

Jag är på bim - 3 väntar nog med det digitala till bim. Är bara så. Chockad. Har väntat i 7 år.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester