• Loppan8604

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mini Léonie skrev 2012-12-06 11:33:18 följande:
    Hur mår du loppan?

Tack ja mår bra:) lite illamående på morgonen men inget som känns jobbigt. Växtvärk som kommer å går å ett par fina runda bröst;) andrig varit så nöjd med dem som nu;)!! V7+5 idag!

Hur e de själv?!
  • Loppan8604
    TessLiihten skrev 2012-12-06 11:35:16 följande:
    Jag var gravid till vecka 9 (8+3)

Ja men då e de därför den gar ju räknat hela den tiden som en normal cykel å de har höjt din snitt längd. Så gå inte efter den! Hur många dagar va din cykel innan du blev gravid? Gå eftr de. Men tänk på att den kan ändras lite av ditt mf. Ja fick ma i v.8+6 å min nirmala cykel va på 26 dagar men fick mens efter 35 idagar. Blev gravid igen nästa äl så ja håller tummarna!!;)
  • Loppan8604
    Längtan efter ett syskon skrev 2012-12-06 12:51:29 följande:
    AHHHHHHH tjejer jag tror jag smäller av seriöst!!!!! Detta är inte ens med morgonurin utan jag hålde mig i 5,5 timme

Är detta ett falskt positivt då dör jag. nu vågar jag inte testa mer. tänk om den visar fel. vad tror ni? äl+10 idag 

Ja tror de e positivt!!!:)
  • Loppan8604
    Mini Léonie skrev 2012-12-06 11:54:21 följande:
    Vad härligt Hade du ett vul inbokat snart eller blandar jag ihop det?

Jo med mig är det fint.. Gick in i vecka 37 idag!! 37!!! Galet... 

Va på vul igår:) fick där de en 13mm bebis med tickande hjärta!!!:) e 7+5 idag å e bokad för privtagning 17/12 å sedan kub provet 27/12 å ul den 7/1. Så nu händer de saker! Kanske blir fostervattens prov också. Har en syster som e handikapad. Så vill kolla hur de e med grudden! Oj v.37 tiden går fort! Men du mår bra? Några känningar att de snart e på g?
  • Loppan8604
    IdaN skrev 2012-12-07 09:24:49 följande:
    Är detta ett spökstreck eller ett positivt test blev så osäker så jag tänkte att jag slänger in en bild här.

Positivt!! Grattis:)
  • Loppan8604
    Längtan efter ett syskon skrev 2012-12-07 21:39:42 följande:
    TACK :) kan knappt fatta det själv. ÄNTLIGEN asså :)

Grattis längtan!!!! Så roligt!!
  • Loppan8604
    Flikkan skrev 2012-12-08 03:35:50 följande:
    Samt denna :) 

Blir lite fel ljus, men om man ändrar vinkel på huvudet lite så ser jag iaf strecket väldigt bra på denna bilden :) 

Ja e ledsen men ja ser inget:(
  • Loppan8604
    Mizzii skrev 2012-12-08 08:41:16 följande:
    Någon som vet när man kan få ÄL igen efter ett sent missfall???

Hade gått halva graviditeten när jag fick föda fram vår lilla änglatös 

Oj beklagar verkligen sorgen! Styrke kram! Tyvärr inte:( men när ja fick mitt tidiga så sa min bm att ibland blir första cyklen lika lång som graviditeten va. Men de behöver inte vara så. Vet att du inte ville höra detta men de va vad ja gick veta. Dock va ja bara i v.10!
  • Loppan8604
    telgebo skrev 2012-12-08 19:08:44 följande:
    Svar önskas fort. Är det någon skillnad på stickorna för graviditet från testlagret och från bäst på test förutom färgen på handtaget? Någon som har testat negativt med stickor och sedan positivt med CB?

Kan tyvärr inte hjälpa dig!:( har bara erfarenheter av testlagret!
  • Loppan8604

Grattis till era plus!!! Händer mycket här inne idag. Hinner ju inte med! Sova nu. Ledig imorgon, såå skönt! Jobbat mycket kväll nu så behöver de!

Knasten: hur många dagar efter äl e du nu??

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester