Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Har du tagit ett nytt test idag? Jur har de gått?!
Hej tjejer!
länge sedan ja va här inne! Hoppas ni alla mår bra!
Någon vänlig själ som kan hjälpa mej lägga upp en bild? Sitter på mobilen å en vän vill ha lite hjälp att granska ett test!
Hej tjejer! Undrar om ni kan granska å ge er åsikt om en väns test. båda bilderna e i original ej trixande. Testet e från testlagret å har lotnr.121101

Tack för ni kollade.
Spön eller inte?

[quote=79335135][quote-nick]Banuni skrev 2019-01-04 20:12:48 följande:[/quote-nick]Jag ser ett streck. Men är du långt ifrån bim kan det vara spök. När år bim?
Vet inte när jag har bim. Har spiral. (Har dock varit gravid med spiral innan)
Tycker de ser blått ut men svårt att se helt????
Ser grått it och då är det spök.. hur är det irl? Här blir all kvalite sämre..
Tog även denna bilden

Får nog testa imorgon ändå. Har två sådana till samt tre rsfu men tror söndag e bättre för dem. Mäter ju först vid 25.
Den ser blå ut!
Testar imorgon. Med har fått en lite blödning nu. M
Tog du ett till test idag ? :) sitter i samma sits men ska testa igen på måndag
Mitt test har blivit svagare. Så jag tar de som att jag inte e gravid i alla fall

Sant. Hemskt å säga de men ändå skönt för våran del då vi redan har tre barn å är inne i en jobbig period.jag har hormonspiral men ändå lyckats bli gravid innan trots den. Sambon ville inte behålla men jag ville. Så kanske lättast att de blev så här ändå.
Förmodligen var du det, men ägget fäste inte ordentligt. Spökstreck är inte så vanligt som folk tror, men det kan hända mycket inne i kroppen som man inte tänker på.
De där e en stegring?? [quote=79338991][quote-nick]Banuni skrev 2019-01-06 11:30:49 följande:[/quote-nick][/quote]
Det där är en stegring!!! (Skrev fel innan!)
[quote=79338991][quote-nick]Banuni skrev 2019-01-06 11:30:49 följande:[/quote-nick][/quote]
Ser också. Tror också de e positivt. Så har mina set ut när jag plussade med mina troll
Vad tror ni? BIM -5 idag tror jag (eller ÄL +10 ungefär)
Bilden är tagen efter ca 5-10 min.
För mig e de ett positivt test! Svagt men ändå ett tydligt rött streck!
Ok folket! Behöver hjälp! Hur skulle ni tolka det här testet? (BIM -3)
Men oj! Bara en annan fråga hur vet du att du faktiskt inte e gravid? Visar annat märke blankt?
Lita aldrog på RFSU!! På riktigt! Är inte ens på äl och är definitivt inte gravid men ändå får jag dessa! Ni som testar, ta ett annat märke!