• Lisa111

Han vill mer än jag....

Jag har motsatt problem, dvs jag vill oftare än vad min kille vill. Vi kanske kan lära av varandra!

Du kan trösta dig med att det för dig som tjej i alla fall är mer accepterat att känna mindre lust. Jag vågar inte berätta för vänner om mitt problem för jag tycker det är pinsamt som tjej att vara kåtare än sin kille.

MEN, för mig handlar det inte om lust längre. Det har gått så långt att jag vill ha sex bara för att känna närhet och intimitet, även när jag inte är kåt. Därför blir jag ledsen när min kille nekar mig det, och det börjar bli ett hot mot vår relation. Kanske känner din kille något liknande?

• Lisa111
    sextiotalist skrev 2011-09-19 21:53:28 följande:
    Men för att återgå till Ts problem, hur är det med allt annat omkring er. Har ni tid för varandra, går promenader, pratar, sitter tyste bredvid varandra, vissar uppskattning och ömhet på andra sätt. Låter ni visa att ni älskar varandra på era egna sätt. Du skriver att du måste ha sex för att känna dig bekräftad, finns det inga mer sätt att visa att han älskar dig?
    Jag får bekräftelse på de sätt du beskriver och jag vet att han älskar mig. Men jag är som person mer känslosam än honom och vill alltid ha mer närhet. Dessutom är han totalt oromantisk medan jag själv är en hopplös romantiker. Men på det sexuella planet möts vi, och därför är det viktigt för mig att få ha sex regelbundet.
Svar på tråden Han vill mer än jag....