Magnesium mot ångest
Har hört att magnesium kan hjälpa till mot ångest. Någon som har erfarenhet om det här?
Har hört att magnesium kan hjälpa till mot ångest. Någon som har erfarenhet om det här?
Japp. Det funkade på mig. Jag trodde inte ens på det, men tänkte att jag kunde lika gärna prova och det funkade!
Hur länge tog det innan du började känna effekt? Vilka symptom hade/har du i din ångest?
Ja,jag tycker också att det blir bättre med magnesium,jag har ätit ca 1 månad nu.
Samma här! Äter 250mgx2 en innan frukost och en till natten. Blivit mycket mer stabil av dem!
Spännande tråd! Funkar det verkligen?!
jupp nu är det inte depritioner som jag lder av men med magnesium blir även jag mycke lungnare och harmoniskjare
KAN det verkligen vara så att man känner sån markant skillnad efter bara två dagars användande. Känner mig mkt lugnare i hela kroppen plus att det "rycker" i musklerna. Inte mkt utan lite här och där ibland. Precis som dom äntligen håller på att slappna av.
man kanske skulle testa? jag har funderat på det tidigare då det ska vara bra mot migrän, men har inte riktigt vågat
Var kan jag köpa ? Apotek eller är det hälsokost butik ?