Magnesium mot ångest
Har hört att magnesium kan hjälpa till mot ångest. Någon som har erfarenhet om det här?
Har hört att magnesium kan hjälpa till mot ångest. Någon som har erfarenhet om det här?
Är det bara jag som blir JÄTTE trött av magnesium? Trotts att jag tar dem på kvällen är jag helt död på dagarna...
Ja efter att ha läst den här tråden stack jag ut på stan och köpte magnesium, tycks ju bara finnas tabletter med låg dos 80 mg som man ska äta spritt över en dag, eller hur gör ni har ni hittat starkare tabletter? Lagras inte magnesium i kroppen är det därför man behöver så starka dagliga doser? Finns det någon i den här tråden som har pratat med läkare om magnesium, rekommenderas det inte för att man inte antas ha brist om man äter normalt. Känns konstigt att ingen läkare tipsat om hjälpsamma kost tillskott under de år jag lidit av ångest ... Mycket frågor, börjar med 400mg per dag så får jag väl se om det hjälper.
Magnesium från helhetshälsa är skonsammare för magen än holistic
Är nog väldigt ångest laddad just nu, köpte magnesium igår och tog två tabletter under kvällen 60mg och en nu på morgonen Nu är jag jättedålig i magen, vilket jag också kan bli av ångest. Men tänker direkt att det är magnesiumets fel att jag inte tål magnesium ... hittade dessutom någon grej på nätet om magnesium koma. Jag har ju ätit långt under dyngskvot kan man bli lös i magen av det också?
Jag har magnesium (en burk från holistic) som jag inte har användning för....Billigt