Inlägg från: Anonym (?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (?)

'Fjortisar i string'

Janice01 skrev 2011-09-28 07:40:58 följande:
    Vad var det som hände dej? Blev du uppraggad och så gick det inte som du tänkt dej eller nåt?
    Får jag fråga varför du vill ha detaljer kring ett sexuellt övergrepp? Samtidigt som du verkar tycka att det är fullt ok att begå det mot en 13-åring? Vill du bli upphetsad kan du gärna söka dig någon annanstans..
  • Anonym (?)
    Janice01 skrev 2011-09-28 07:44:17 följande:
    Här finns ju alla sorter! Vi som njuter fullt ut av porr samt även dom mest inskränkta som jämför porr med otrohet.
    Fast tråden handlar inte om porr, den handlar om att en vuxen man tar sexkontakt med 14-åriga tjejer, förmodligen ännu yngre. Den handlar inte om att vissa tycker att porr är otrohet, utan om att ens man begår ett brott mot lagen. De har själva en dotter på 9 år, snart kommer hon ta hem sina 13-åriga kompisar och du tycker att det vore ok att han flirtar och försöker ha sex med dom?
  • Anonym (?)
    Anonym skrev 2011-09-28 13:51:00 följande:
    TS, hur har det gått nu med din väninna?
    Jag vet inte, vi har inte pratat mer sen sist då hon funderade på att lämna honom. Jag har försökt nå henne, men hon svarar inte. Hon är inte typen som skulle stanna i ett förhållande hon inte vill vara i (tror jag inte iaf), så jag vet faktiskt inte alls vad som händer. Förmodligen pratar de en hel del, de har ändå varit tillsammans i över 10 år.. Sist jag pratade med henne misstänkte hon dock att det inte stannar vi att vardags-prata lite med 14-åriga flickor eftersom han vägrade låta henne kolla hans msn samt andra rekationer. Då kände hon att det nog både var yngre tjejer och sexchatt, hon var livrädd för att han faktiskt träffat dom.

Det gör mig faktiskt riktigt upprörd att så många tycker att det är helt ok att sexchatta med minderåriga, men även träffa dom personligen och ha sex. Trots att man har familj dessutom.
  • Anonym (?)
    Balahir skrev 2011-09-28 19:14:16 följande:
    men det finns 20åringar som är fjortisar, DÄRFÖR ifrågasatte jag din vetskap.
    I ts har jag tydligt skrivit att tjejerna han chattat med varit 14 år. Nu finns det dock rätt starka misstankar om att de är ännu yngre, möten eller/och bilder av sexuell natur har dessutom förmodligen skett. Personligen anser jag att datorn ska in till polisen så de får kolla igenom vad han haft för sig..
  • Anonym (?)
    Janice01 skrev 2011-09-29 07:48:38 följande:
    Du är en sjuk människa! Jag försöker bara förstå varför du reagerar som du gör! Har jaj någonsin sagt att det är ok med sex med en 13 åring???? Sa bara att är dom 15 och uppåt så kan polisen inget göra.
    Men.. ts handlar ju om 14-åringar så varför drar du upp 15-åringar?
  • Anonym (?)
    Anonym (skit snack) skrev 2011-09-30 15:51:59 följande:
    Där har du helt jäkla fel kan jag ju säga dig..

Träffade en kille för några år sedan som efter 2 år erkände för mig att han hade haft sex med en 15årig flicka då han v 30 år och han blev anmäld av flickans föräldrar och fick skaka galler i 3 månader även fast det va flickan som sökt kontakt med honom... tycker ALLA ska ringa en advokat och fråga om sånt här innan man yttrat sig om det och sen verkligen lusläsa lagen om sex med unga för där står det klart och tydligt....

jag trodde också at det va lagligt innan han berättade det här och jag har ju själv läst hans dom från tingsrätten...

Så visst kan en man och kvinna få domen sex brott mot unga även fast dom är byxmyndig..

Kan säga att karl åkte ut med huvudet före när han erkände, vill inte ha såna i mitt liv och bestämmer det själv sen om andra inte skulle bry sig skiter jag fullständigt i...           
    Jag kan känna att även OM lagen nu hade sagt att det vore ok att ha sex med en 15-årig flicka som 40-åring, finns det inget moraliskt ansvar? Speciellt Janice01 här inne är väldigt angelägen om att det är ok att söka sig så långt ner i åldrarna som lagen anser är ok..
  • Anonym (?)
    Anonym (Mr X) skrev 2011-10-01 13:15:36 följande:
    Har dom tuttar är det okej, har dom inte tuttar är det inte okej.

Tuttar = könsmogen -> redo för sexuellt umgänge.

Dom moraliska frågorna skiter jag faktiskt i.
    Jag hade bröst när jag var 10, du anser alltså att jag var redo att ha sex med 40-åriga gubbar då?
  • Anonym (?)
    Janice01 skrev 2011-10-03 08:36:32 följande:
    Faaan vad dud snackar skit!!! Var i helvete har jag sagt att det är ok med sex med folk under 15år????
    Läs om, läs rätt!
  • Anonym (?)
    Janice01 skrev 2011-10-11 12:22:57 följande:
    Tja i afrika samt i en del andra länder anses du nog det......
    Du glider hela tiden ifrån ämnet, tar upp saker som inte har med ts att göra. Ts handlar om att min väninnas man kontaktat 14-åriga tjejer i sexuellt syfte, i senare inlägg framkommer det att vissa tjejer är ännu yngre. Vad spelar det för roll vad de gör i Afrika, de har helt andra lagar där än vi har i Sverige?
  • Anonym (?)

Hursomhelst är han nu polisanmäld i samråd med en kurator och min väninna har beslutat att skiljas.

• Anonym (?)
    Janice01 skrev 2011-10-11 14:07:30 följande:
    Så ni vet att han har haft sex med en flicka under 15år? Annars undrar jag varför ni har polisanmält honom och framför allt för vilket brott?
    Det jag personligen vet är att han har kontaktat tjejer som är 14 år och yngre i sexuellt syfte, vet inga fler detaljer och tänker inte pumpa väninnan på det heller. Det hon sagt är att hon varit på ett par besök hos kurator och att denne kuratorn tillsammans med henne anmält mannen. Jag tror inte att en kurator skulle gå till sådana ytterligheter utan att misstänka att något gått väldigt fel till. Det är alltså inte 'vi' som anmält, utan min väninna i samråd med kuratorn, som jag redan tydligt beskrivit.

Fortfarande så är det olagligt att ta kontakt med flickor under 15 år i sexuellt syfte, eller ens ta emot en sexuell bild av en så ung tjej. Jag struntar i vad du personligen tycker är ok att göra med så unga tjejer och är tacksam att det finns en lag som tycker annorlunda än vad du gör.
  • Anonym (?)
    Janice01 skrev 2011-10-12 09:14:19 följande:
    Låter rätt otroligt att en kurator skulle frångå sin tystnadsplikt!
    Kuratorn har inte frångått sin tystnadsplikt, utan min väninna anmälde i samråd av kurator. Det betyder att det inte var kuratorn som anmälde utan väninnan. Förstår du nu?
Svar på tråden 'Fjortisar i string'