• Aakashan

BH storlekar

Jag har hört att om man går upp i omkrets ska man gå ner i kupa. Stämmer det?   
    Håller dessutom på att bli tokig på byglar! Dom sticker mig i armhålan, det måste vara nåt fel!!!! Så fort man kliver in i en affär så finns det ju heller ingen att fråga utan man få stå där med svetten rinnande och irritationen kokande! 

• Svar på tråden BH storlekar
  • Marzenie o dziecko

Jag fick bra hjälp på twilfit....jag köpte bh i storlek 80c och d...men jag har rätt nu tack vare dem 75e

• Skruttelito

Jag har också fått jättebra hjälp på Twilfit. Hade helt fel storlek innan som jag köpt på rutin genom åren med efter att jag slutat amma bestämde jag mig för att det var slut på halvtaskiga bh.

• Nyfiken gul

förmodligen har du helt fel  bh-storlek och det kanske redan från början

ta dig in i en riktigt bra underklädesaffär - Twilfit är en bra kedja med kunnig personal eller besök en riktigt gammal tant-bh-affär

du kan också leta storleksguide på nätet - mät och räkna ut din riktigt storlek

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Aakashan

Hmm.. Då ska man nog inte gå på Twilfit i PUB huset, där ser man aldrig nån personal Ska testa nån som ligger lite mer off och är mindre personer runt i kring. Tror verklgien att jag har fel storlek!!

• Snäckan6

Change brukar ha supertrevlig personal som hjälper en att hitta rätt.

• Tecken
    Aakashan skrev 2011-09-21 21:05:03 följande:
    Hmm.. Då ska man nog inte gå på Twilfit i PUB huset, där ser man aldrig nån personal Ska testa nån som ligger lite mer off och är mindre personer runt i kring. Tror verklgien att jag har fel storlek!!
    Det finns en bra BH-affär i Gamla Stan, Västerlånggatan. Där har jag fått prov-hjälp (av en barsk tant - men BH:ar, det kunde hon). Minns dock inte vad den heter - men det gör kanske någon annan här på FL?
  • Lindreas
    Tecken skrev 2011-09-21 21:07:49 följande:
    Det finns en bra BH-affär i Gamla Stan, Västerlånggatan. Där har jag fått prov-hjälp (av en barsk tant - men BH:ar, det kunde hon). Minns dock inte vad den heter - men det gör kanske någon annan här på FL?
    Inte Victor/Victoria? Den ligger väl där i krokarna?
  • Tecken
    Lindreas skrev 2011-09-21 21:08:52 följande:
    Inte Victor/Victoria? Den ligger väl där i krokarna?
    Nej, jag vill att den ska börja på M, och så heter den typ ett efternamn.
Svar på tråden BH storlekar