• iii

Kille behöver smink tips...................

Flashbulb skrev 2011-09-26 12:02:51 följande:
    Nu har jag varit på konsultation med en expert.. Först vill jag säga att för 8 år sedan åkte jag till en laserklinik i skåne för hårborttagningen på överläppen. Jag vet inte om det var lurendrejeri men det är egentligen där sminkandet började. Jag fick ärr på överläppen, som en mörk skugga. skit fult!  Idag berättade experten att jag har fått pigmentfel på överläppen. Pigmentfelen på överläppen fick jag i samband med lasern. Hade jag vetat bättre hade jag anmält detta företag. Dessa går det inte att göra mkt åt sa hon. Jag får alltså fortsätta sminka mig. Däremot hade jag lite djupare acne ärr på kinderna vilket en dermaroller kunde fixa. 

Behandlingen för en dermaroller låg på lyssna här! 1000 för bara användandet av verktyget och 1100 för själva behandlingen. 2100 totalt, men nej tack!  Jag har bokat tid för en smink session på fredag. Ska dessutom ta och fixa en dermaroller.  1,5 mm blir det. 

Min fråga lyder, hur ofta ska man byta rollern? Tänkte om man skulle fixa en eller två?
    Går det inte att bleka pigmentfläckar? Har för mig att det finns krämer för sånt.
Svar på tråden Kille behöver smink tips...................