Inlägg från: Tessan1980 |Visa alla inlägg
  • Tessan1980

BF juni 2012

Hej hopp.

Får jag hoppa in här? Plussade igår.. BF 4 juni. Andra graviditeten men förhoppningsvis vårt första levande barn! Kan nog fortfarande inte fatta att vi äntligen lyckats!!

• Tessan1980

Någon mer som har en förbannad halsbränna? Annars inte mycket "symptom" här. Drar lite o spänner i tjejmagen. Bubblig i magen.  Jag hoppas innerligt att man får lite mer symptom. Kanske låter lustigt men var gravid för två år sedan o hade INGA grav.symptom. Gick till v20 då det upptäckte att bebis inte levde, PSD i magen sa de. Så ja nu vill jag ha massa symptom.

Tack alla ni söta för grattiset. GRATTIS till er också =)

• Tessan1980

Lägger till mig i listan! Nästa ecka ska jag in till KK och bli kollad hur det står till eftersom jag gått på nedregleringsspray i 1 vecka innan vi upptäkte att man var gravid! Sedan är det inskrivning på MVC den 21/ 10.. Känns bra detta nu!

{#emotions_dlg.flower} BF {#emotions_dlg.flower}

Skånetös80
    31 år Linköping BF 1/6

Norrlandstöus 20 år Östersund BF 1/6

Lillalyckan 26 år Stockholm BF 2/6

Tessan3010 31år Jämshög BF 4/6

Tessi
    30 år Västerås BF 6/6

• Tessan1980

Ser att det snackas om att berätta för folk. Vi har valt att berätta för våra föräldrar. Jag skulle börjat med hormonsprutor i Lördags egentligen men hann inte då jag fick + på stickan i Tisdags. Våra föräldrar frågade ofta om när jag skulle starta med sprutor o liknande så vi kände det var enda rätta att berätta så slipper vi ljuga!

Men ingen annan vet!

• Tessan1980

Idag är en sån dag då jag inte alls känner mig gravid. Ingen molvärk eller ngt. Bubblig i magen som sjutton o det är nog de enda. Ska på koll om 1 vecka o hoppas då att man får se ett litet frö där inne!

Svar på tråden BF juni 2012