BF juni 2012
Hej hopp.
Får jag hoppa in här? Plussade igår.. BF 4 juni. Andra graviditeten men förhoppningsvis vårt första levande barn! Kan nog fortfarande inte fatta att vi äntligen lyckats!!
Hej hopp.
Får jag hoppa in här? Plussade igår.. BF 4 juni. Andra graviditeten men förhoppningsvis vårt första levande barn! Kan nog fortfarande inte fatta att vi äntligen lyckats!!
Någon mer som har en förbannad halsbränna? Annars inte mycket "symptom" här. Drar lite o spänner i tjejmagen. Bubblig i magen. Jag hoppas innerligt att man får lite mer symptom. Kanske låter lustigt men var gravid för två år sedan o hade INGA grav.symptom. Gick till v20 då det upptäckte att bebis inte levde, PSD i magen sa de. Så ja nu vill jag ha massa symptom.
Tack alla ni söta för grattiset. GRATTIS till er också =)
Lägger till mig i listan! Nästa ecka ska jag in till KK och bli kollad hur det står till eftersom jag gått på nedregleringsspray i 1 vecka innan vi upptäkte att man var gravid! Sedan är det inskrivning på MVC den 21/ 10.. Känns bra detta nu!
BF 
Skånetös80 31 år Linköping BF 1/6
Norrlandstöus 20 år Östersund BF 1/6
Lillalyckan 26 år Stockholm BF 2/6
Tessan3010 31år Jämshög BF 4/6
Tessi 30 år Västerås BF 6/6
Ser att det snackas om att berätta för folk. Vi har valt att berätta för våra föräldrar. Jag skulle börjat med hormonsprutor i Lördags egentligen men hann inte då jag fick + på stickan i Tisdags. Våra föräldrar frågade ofta om när jag skulle starta med sprutor o liknande så vi kände det var enda rätta att berätta så slipper vi ljuga!
Men ingen annan vet!
Idag är en sån dag då jag inte alls känner mig gravid. Ingen molvärk eller ngt. Bubblig i magen som sjutton o det är nog de enda. Ska på koll om 1 vecka o hoppas då att man får se ett litet frö där inne!