BF juni 2012
Hej på er!!
Jag hoppar in i denna tråd då jag plusade i morse, kan fortfarande inte riktigt förstå det men både jag och min sambo går som på rosa moln 
Min mens skulle kommit den 23/9 men jag klarade av att hålla mig ifrån att testa tills igår då jag testade på en sticka från minipris-tester man var väldigt osäker på om det var 2 streck eller inte. Så igår köpte vi ett CB digital och i morse var det ett klart och tydligt GRAVID!!!!
Vi är så otroligt lyckliga, vi har gått utredning under våren/sommaren/hösten eftersom jag har väldigt oregelbunden mens, fick beskedet att jag förmodligen inte har egen ägglossning och var på G att starta behandling med pergotime. Så pluset idag var mer än välkommet!!!
Kul att följas åt här och dela med sig av sina tankar och känslor inför den första graviditeten 
at och fick då tid både för inskrivning och ultraljud, vet dock inte vad det är för typ av ultraljud. Dessutom kommer jag förmodligen inte ha gått så långt i graviditeten då så jag kommer ev. att få komma tillbaka en gång till efter nån vecka så att man kan se allt. Jag har nämligen 45 dagars menstruationscykel men hon på kvinnohälsan räknade på mig på 28 dagar vilket innebär att de tror att jag är längre gången än jag är, enligt min egen uträkning är jag på vecka 5+3 idag och kommer vara i v10 när det är dags för Ultraljud. Vad är Storken? Har du bott i Linköping länge? Såg att ni skulle flytta till hus, vad härligt. Var har ni köpt hus då? Vi bor i lägenhet mitt i stan och kommer förmodligen också behöva flytta eftersom vi bor i en liten 2:a...men vi är lite osäkra på att köpa något nu så vi ska nog försöka hitta en större lägenhet...får hoppas att det inte är alltför svårt. Lycka till när du ringer till Storken!!!