Inlägg från: Molly85 |Visa alla inlägg
  • Molly85

BF juni 2012

Jag hoppar in här! Fick mitt fina Plus i fredags och BF är 8e juni! Glad

{#emotions_dlg.flower} BF {#emotions_dlg.flower}

Skånetös80
    31 år Linköping BF 1/6

Norrlandstöus 20 år Östersund BF 1/6

Lillalyckan 26 år Stockholm BF 2/6

Tessan3010 31år Jämshög BF 4/6

Tessi
    30 år Västerås BF 6/6

Molly85 26 år Stockholm BF 8/6

• Molly85

Någon mer än jag som har brutala humör svängningar??
    Sambon svarade inte på ett sms och jag blev JÄTTELEDSEN!

• Molly85
    bejb skrev 2011-10-04 10:54:54 följande:
    när ska man åka och skriva in sig egentligen?
    tror inte det är någon panik här ännu inte..
    kollade på kommunens hemsida och där stor det i v.8-16.
    och långa köer har vi inte heller här så jag behöver väl
    inte ha så bråttom?
    men på ett sätt vill jag åka redan nu..för jag känner mig
    så ensam om detta.. vill ju ha någon att prata med om
    graviditeten,men vill ju inte heller berätta åt folk om
    något mot förmodan skulle gå fel :(
    Jag har inte skrivit in mig än. Jag är i v5 nu bara så väntar nog iallafall en vecka till.
    Jag vill gärna berätta för alla jag känner redan nu men tycker det är bäst att vänta, tills vidare får jag prata av mig här på fl! Flört
  • Molly85

Jag kommer berätta för mina föräldrar och min syster tidigt, men inte riktigt än. Kanske om en vecka eller 2 så det får sjunka in lite först. Sambon vill dock inte berätta för sin familj förrän v12.

• Molly85

Jag är inte sugen på någonting alls.. Igår var killen och tränade på kvällen så min middag blev stuvade morötter enbart. Det var det enda jag kunde tänka mig att äta! Obestämd

• Molly85
    Hoppet86 skrev 2011-10-05 10:59:26 följande:

Ja, det var en ofattbart underbar känsla! Vi lever fortfarande som på små moln, kan inte riktigt fatta… Gjorde ett nytt test i morse, och det var väldigt starkt plus. Så nu känner jag mig inte orolig längre, ser bara fram emot vad som komma skall! Längtar efter en stor fin mage nu! Haha

Min stora oro just nu är en avdelningsresa som vi ska göra med jobbet denna veckan, torsdag – fredag, dvs avresa imorgon. En stor del av resan är vin, från torsdag lunch fram till småtimmarna. Vet inte hur jag ska förklara bort mig riktigt, kan ju inte skylla på att jag ska köra precis…. Och eftersom jag bara är i v5 vill jag inte att de ska veta/misstänka nåt riktigt än..  Någon som har förslag??

När min syster var gravid så var dom ute med jobbet och drack vin, hon drack ju alltid så för att dom andra inte skulle misstänka något så låtsades hon dricka ur sitt glas och hennes chef (som visste om graviditeten) drack även ur hennes glas när ingen såg.
    Annars kan du ju alltid skylla på att du går på antibiotika! Tungan ute
  • Molly85
    RocketQueen skrev 2011-10-06 11:47:13 följande:
    På mitt jobb har dom inga gravidkläder överhuvudtaget utan man få bara gå upp i storlekar, inte så smickrande. Så jag har nog tänkt att jag köper egna byxor som jag kommer ha på jobbet när det behövs. Förstår liksom inte varför man inte ska känna sig snygg bara för att man är gravid? Och jag känner mig snygg när mina kläder sitter bra

Idag mår jag ganska bra. Har sovit någorlunda okej men somnade alldeles för tidigt. Har hunnit få en massa saker gjorda idag och nu ska jag bara lata mig resten av dagen

Mitt illamående är absolut värst på kvällen, och trött är jag precis hela tiden, hur är det för er?
    Jag var jättetrött precis hela tiden för ett par dagar sen men igår började jag med järntabletter och nu är jag iallafall pigg på dagtid! Glad
  • Molly85

Jag är i v4+6 nu och de enda symtomen jag har nu är trötthet och huvudvärk.
    Annars känner jag mig precis som vanligt. Känns inte ens som att jag är gravid! Får nog ta ytterligare ett test (utöver de 8 jag redan tagit) för att vara på den säkra sidan! Flört

• Molly85

Jag fick missfall igår så måste tyvärr stryka mig ur listan.. Rynkar på näsan

{#emotions_dlg.flower}BF{#emotions_dlg.flower}

Soffifi
    30 år Göteborg BF 1/6
    Skånetös80 31 år Linköping BF 1/6
    Norrlandstöus
    20 år Östersund BF 1/6
    mtt78
    33 år Norge BF 1/6
    Lillalyckan
    26 år Stockholm BF 2/6
    Zenoble
    21 år BF 2/6