Inlägg från: Ma JoLi
|
-
-
Jag hoppar in här :)
Plussade idag och bör är i vecka 4+0 imorgon om jag tänker rätt. -
honduvet skrev 2011-10-10 14:51:02 följande:Okej, skönt att höra! Idag har jag dock rätt mycket känningar i magen :) känns bra! Undra hur jävla länge man kommer gå o oroa sig, ända till den är ute?
Det här med graviditet o blivande föräldraskap är ju ett ända stort orosmoment ^^ hehe.
Jag tror inte du kommer sluta att oroa dig när bebisen är ute heller ;)
Nu är det till att vara orolig i ÅR framöver, på gott och ont :) -
afromama skrev 2011-10-16 14:08:20 följande:17e som jag
GRATTIS till plusset!
17:e här också :) -
Sanna86 skrev 2011-10-23 18:27:20 följande:Jag vet inte om jag går och inbillar mig att jag mår illa. Mådde iofs illa även innan jag tog gravtestet, men ändå får jag för mig att jag inbillar mig nu när jag vet säkert att jag är gravid. Under förra graviditeten mådde jag inte illa en enda stund.. så jag har inget att jämföra med heller. Dock försvinner det så fort jag får nånting i magen. Så nu ska jag gå och käka :P
Skönt att höra någon som gått igenom en graviditet utan att må illa. Jag har inte mått illa alls hittills och har dubbla känslor inför det. Jätteskönt att inte må illa...samtidigt så vill man ju "känna" att man är gravid. Just nu är det mest brösten som ömmar men så kan det gärna få vara om allt är som det ska därinne. -
jjuni skrev 2011-10-24 20:27:09 följande:Då har jag gått fem hela veckor och går in i sjätte imorn :) Det låter bra att säga tycker jag :) Vill ICKE hoppa bakåt sen. Har inskrivning när jag är i vecka 10. När har ni inskrivning??
Jag har gått sex hela veckor och gick in i sjunde idag :) Ska på inskrivning 14 november, då går jag in i tionde veckan :) -
jjuni skrev 2011-10-25 08:35:30 följande:Lina MJ: aa ok :) spännande! Vart bor du?
Uppsala. Skulle fått komma veckan innan men då är jag bortrest. Var bor du? -
Gullgrodan skrev 2011-10-31 17:48:56 följande:Nivatuq: Har du mycket symtom? Också v.8 idag. Har inga symtom alls direkt, frusen är väll det enda...
Jag svarar fast frågan inte var riktad till mig ;) Jag gick också in i vecka 8 idag. Inte mycket symptom är heller. Är väldigt hungrig i perioder och trött i perioder. Brösten är också ömma. Idag kände jag mig för första gången lite svullen om magen (kan ju bero på annat). Annars väldigt lugnt.
BF