Inlägg från: mydiamond |Visa alla inlägg
  • mydiamond

BF juni 2012

Soffifi 30 år Göteborg BF 1/6
    Skånetös80 31 år Linköping BF 1/6
    Norrlandstöus
    20 år Östersund BF 1/6
    mtt78
    33 år Norge BF 1/6
    Lillalyckan
    26 år Stockholm BF 2/6
    Zenoble
    21 år BF 2/6
    Tre blir fyra
    25 år Falköping  BF 3/6
    Tessan3010
    31år Jämshög BF 4/6
    Pepita
    28 år Stockholm BF 4/6
    Kattli
    22 år Stockholm BF 4/6
    Gullgrodan
    26 år Karlstad BF 4/6
    Frökenfräken82
    29 år Växjö BF 5/6
    Tessi
    30 år Västerås BF 6/6
    Anne Lisa
    27år Malmö BF 6/6
    Bejb
    25 år Finland BF 7/6
    Mydiamond 22 år Ängelholm BF 7/6
    EmeelieeA 21 år Uppsala BF 8/6
    Längtar86
    25 år Linköping BF 8/6
    Hoppet86
    25 år Älmhult BF 10/6
    Mia 29
    32 år Uppsala  BF 11/6
    Skruttens mamma
    26 år Örebro BF 12/6
    Lina MJ 29 år Uppsala BF 17/6

Trillar in här också:)
    Asså min mage ser redan gravid ut, ingen annan som har det så?
    Någon som känner för att dela sin gravutveckling via msn?
    Kram

• mydiamond

Ingen som istället vill prata via msn`? Så slipper man vänta så länge på svar?
    Kramar

• mydiamond

Jaa jag hörde också det, bubblar som tusan i min mage med;) Känner du för att ha kontakt via msn kanske? hade varit skoj!
    Jaa jätte mysigt med mage, men som du sa jobbigt att dölja den nu:P

• mydiamond

Okej jag förstår:) Bara för jag använder mycket msn i jobbet så var därför, annars privat använder jag inte heller det!
    haha men jag började fundera på om det ligger tvillingar där eftersom magen är så svullen! men är nog tarmarna som krånglar!
    Ska på första besök hos BM den 18/10:) När ska du dit?

• mydiamond

Längtar86:okej vad spännande :) fasen känns redan som jag gåt upp några storlekar i kläder:P brösten ska vi ju inte tala om hahah men bara att börja vänja sig.

honduvet: Roligt att fler ansluter till tråden:) Du har inte möjligtvis inte msn! sitter mest uppkooplad på den när jag är jobbet? KRam

• mydiamond

Gullgrodan: har du msn där vi kan prata:) Är i samma vecka som du och hade varit roligt att ha kontakt med någon som är det! Säger msn för att jag är mest tillgänglig där på dagarna när jag är på jobbet!

• mydiamond

Msn någon`?:) trevligare att prata där! slipper man vänta så länge, hehe!:P KRamar på er

• mydiamond

Jag har också jätte mycket värk i svanken, sen bränner det typ mellan skuldrorna:/
    Magen är dundersvullen, men är väl pga tarmarna, jag hoppas varje dag som går att detta ska gå vägen, fick ju missfall förra gången, så håller en tumme konstant:)
    När ska ni på ert första bm besök?

• mydiamond

Här är en till som också har en del symptom:) går in i vecka 9 imorgon! hade MF i somras och nu hoppas jag med hela mitt hjärta att det går vägen! 2 stl har jag gått upp i bh! har 75 runt om och största kupan, köpte på lindex som nu är för liten och dem har inte större:( Någon som har tips på bra BH affär?

Snart är det dags för andra samtalet hos BM den 14....då följer även sambo med! känns som det blir mer verkligt då!

• mydiamond

okej tack för tipset!:)
    Asså jag måste fråga, jag går in i vecka 9 idag! igår när jag skulle lägga mig såg jag en vätskedroppe  ur bröstet? är inte det lite väl tidigt? det var mer vattnigt liksom?

• mydiamond
    EmeelieeA:när du skriver skumt du menar inget negativ då va:)? fått bruna små flytningar nu ikväll, men är väl ganska vanligt ändå?
  • mydiamond
    IdaElin0406:  Jag har precis haft likadant som dig, men har slutat nu!:) Det kom efter att jag och min sambo hade sex! Men kan komma även fast man inte haft sex. Så det är inget ovanligt alls! Hur mår du annars? Vilken vecka är du i?
  • mydiamond

Ja men precis! vad skönt:) Hur bar du dig åt för att kolla fostret? Beställde du tid hos barnmorska eller privat gyn? Nämligen ledig på fredag och skulle också vilja åka in och kolla! bara för att lugna nerverna lite..Kram

Svar på tråden BF juni 2012