BF juni 2012
hej
jag plussade starkt (två streck) på BIM+1 idag.
Lite oväntat , men planerat!
tror det blir runt 17 juni ,
Mitt andra barn.
hej
jag plussade starkt (två streck) på BIM+1 idag.
Lite oväntat , men planerat!
tror det blir runt 17 juni ,
Mitt andra barn.
DETTA är min 4:e grav. jag har 3 st bakom mig.
vilket fint namn din dotter född 06 har , Elin som jag! jättefint namn ![]()
jisse vad alla härinne har symptom tidigt!
Det har jag aldrig haft i någon av mina grav. Jag är runt vecka 5 gissar jag på eftersom mensen skulle kommit sönd 9 okt. Det enda jag känner av är ömma bröst.
Magen är platt som vanligt och ja , jag är som vanligt hihi Inte svullen , inte illamående.. Kanske lite mer suugen på saker att äta oxå..
enligt uträkningar på nätet har jag bf 17 juni , men får se om dt stämmer. Med mitt första barn blev dt lite förskjutet på ett xtra ul i vecka 9 för jag hade rätt oregelbunden mens.
Ung och ung , det beror på hur man känner sej
jag känner mej rätt ung. Tråden är ju iaf till för all med BF juni och att man ska bli mamma , det är väl det som för oss alla här samman.
Körde ett mage-rumpa pass nu på förmiddagen , och jag pallade inte lika hårt som förut kanske pga grav jag vet inte.
mtt78 och gullgrodan!
Jag hoppas att det går bra för er och att era små pyren visst finns kvar därinne. Jag kan bara föreställa mej eran oro!
återrapportera gärna!
hej hopp
Jag mår som vanligt fortfarande , är nu i vecka 7, enda symptomen är väldigt ömma och tunga bröst. Annars inget. Platt mage , inte ens tillstymmels till svullnad , fast det är ärligt talat lite skönt tycker jag
Inskrivning 16 nov.
Ja som sagt var , jag har inte så mkt att dela med mej av haha
jag som inte hade så många symptom....
Jag har under flera år till o från drabbats av rejäl magkatarr.
Som en blixt från en klar himmel slog den till i fredags...fyfan säger jag bara.
Har läst att har man haft det tidigare blir det ännu värre vid en graviditet.
Jag har mått skit sedan i fredags , köpte Omeprazol idag o tänkte knapra det. Ska även ta mej till min husläkare som vet om min mage....