BF juni 2012
Hej :) grattis till alla plus!
Jag plussade för lite mer än en vecka sen (13/10) BF 25e juni.
Här är den bara tsatziki som gäller. Stinker vitlök konstant men det är det värt! :)
Hej :) grattis till alla plus!
Jag plussade för lite mer än en vecka sen (13/10) BF 25e juni.
Här är den bara tsatziki som gäller. Stinker vitlök konstant men det är det värt! :)
Då har jag gått fem hela veckor och går in i sjätte imorn :) Det låter bra att säga tycker jag :) Vill ICKE hoppa bakåt sen. Har inskrivning när jag är i vecka 10. När har ni inskrivning??
Lina MJ: aa ok :) spännande! Vart bor du?
Förresten, hur gör ni alla tjejer med kaffe?
Dricker mycket? Dricker lite? Dricker allt? Dricker inget? :)
Hej tjejor!
Jag gick under jorden ett tag och har inte skrivit nåt på nästan två veckor. Har varit så katastroftrött heela tiden plus haft tenta. Usch den här tröttheten är hemskt. Men jag lever gärna med den om den ger mig en lillfis :) fast borde kanske testa blutsaft! Imorn går jag in i vecka 8, whiii! Tycker tiden går hyffsat snabbt ändå :) Hur mår ni?
Och angående armbanden som ni pratar om :)
Jag köpte såna innan jag blev gravid för jag blir så åksjuk på väg till skolan och de funkar verkligen! Min räddning. Men nu tar de inte bort allt illamående längre, men som ni säger så dämpar de i alla fall. Häftigt att det funkar :)
Bejb: jag har köpt en dunjacka med dragsko i midjan från boomerang innan jag blev gravid. Tror den kommer funka. Hinner kanske inte bli jättestor under vintern eftersom bebisen är beräknad till slutet av juni. Vårjacka med plats för magen måste nog dock inhandlas sen :)