Inlägg från: Solstorm |Visa alla inlägg
  • Solstorm

BF juni 2012

Hej alla!

Tycker att det känns otroligt overkligt att man ska föda fram en liten knodd om typ en månad! Jag kan verkligen inte fatta det! Känns som att jag drömmer och snart kommer att vakna upp..
    Är det någon mer än  jag som känner så här?

• Solstorm

Jag tycker det känns helt galet. Om två veckor går jag in i v.38 och då är bebisen helt färdigbakad TVÅ veckor är ju ingenting! Nu blev jag lite sådär skraj/förväntansfull igen...

Eller hur! Visst är det helt  sjukt! Går också in i v 38 då och känner mig mer och mer nervös. Första barnet också så man vet ju inte hur det kommer att kännas osv. 

• Solstorm

Hej alla!

Har en fråga angående SF mått. Förra veckan var jag hos BM. SF måttet var då 33. Idag var jag där igen (går 1 ggr/vecka) och då var SF måttet detsamma som förra veckan. BM sa att det var helt ok. Men som vanligt så blir jag lite nojig ändå, kan liksom inte hjälpa det. Är det normalt att SF måttet börjar plana ut nu i slutet? Är det någon annan som har som jag?

• Solstorm

Dancia:  Tack snälla för ditt svar! Blev genast lugnare. Har lätt för att oroa mig alldeles för mycket men nu känner jag att jag kan coola ner lite. Det är min första graviditet så jag vet liksom inte vad som är normalt och inte.
    Tack igen!

Svar på tråden BF juni 2012