Inlägg från: EmeelieeA |Visa alla inlägg
  • EmeelieeA

BF juni 2012

BF Soffifi 30 år Göteborg BF 1/6 Skånetös80 31 år Linköping BF 1/6 Norrlandstöus 20 år Östersund BF 1/6 mtt78 33 år Norge BF 1/6 Lillalyckan 26 år Stockholm BF 2/6 Tessan3010 31år Jämshög BF 4/6 Pepita 28 år Stockholm BF 4/6 Frökenfräken82 29 år Växjö BF 5/6 Elle P 30 år Malmö BF 5/6 Tessi 30 år Västerås BF 6/6 Anne Lisa 27år Malmö BF 6/6 Bejb 25 år Finland BF 7/6 Molly85 26 år Stockholm BF 8/6 EmeelieeA 21 år Uppsala BF 8/6 Hoppet86 25 år Älmhult BF 10/6 Mia 29 32 år Uppsala BF 11/6 Skruttens mamma 26 år Örebro BF 12/6 Skrev också in mig i listan! Testade positivt igår den 3 oktober och enligt dagen på sista mens är jag i v. 5. Jag är ny här på sidan o kan den inte så speciellt bra än!

• EmeelieeA

En sak som jag märker av är att det gör lite ont i hela tiden "där nere" i magen. Och så känns det som att jag spänner ut magen allt jag kan fast jag inte gör det. Jag kan börja känna lite illamående om jag äter dåligt. Gick in i vecka 6 idag!

• EmeelieeA

Jag har en fråga! Min kompis så idag att hon inte fick göra något ultraljud så man får bild med sig förs i v 18. Jag som hade tänkt få en ultraljuds bild kring jul och överraska svärmor med en bild i en julklapp!

• EmeelieeA
    Mydiamond: Jag var gravid en gång tidigare och då läckte mina bröst kring v8-9, det var då jag starkt misstänkte att något var skumt :P Det ömmade och spännde som tusan! Jag satt utan bh och så kände jag att det vart lite blött på magen. Men mitt var ju inte helt vitt, det var en blandning kan man väl säga.
    Men den här gången så gör brösten knappt ont på mig! 
  • EmeelieeA

mydiamond: Nej inget skumt som i dåligt, utan skumt som i att jag inte visste att jag var gravid innan det! Men vart lite misstänksam när det droppade ur brösten :P
    Jo bruna flytningar verkar vara ganska vanligt. Tycker jag har läst lite här o var i olika trådar om folk som haft det.
    Jag hade det en dag förra veckan också. :) Så länge du inte har ont eller att det kommer stora mängder osv så är det nog ingen fara :) 

• EmeelieeA

Längtar86: jag har haft sex ett par gånger utan blödningar etc. Men jag håller med dig, har inte alls samma sug. Men just nu mår man ju mest illa så det är inte så konstigt att man inte känner sig så sugen!

• EmeelieeA

Jag är i vecka 9 och har köpt gravid tights. Är större om magen men om det är bebis magen eller svullna tarmar vet jag inte!

• EmeelieeA

mtt78: Jag ska inte säga att jag förstår hur det känns för det kan jag inte göra när jag inte varit med om det själv, men jag kan däremot säga att jag lider nå oerhört med dig! Ta tid o var ledsen, men glöm inte heller bort att "komma tillbaka" sen! Lycka till med operationen!

Svar på tråden BF juni 2012