Inlägg från: OHs mamma |Visa alla inlägg
  • OHs mamma

BF juni 2012

Chriis skrev 2011-10-16 00:19:08 följande:
    hoppar in här! jag plussade imorse äntligen efter 6 månader från att jag slutade med p-piller. :)
    jag är 20 år! någon mer ung?

enligt libero.se ska bebben komma 22 juni 2012, vilket är väldigt komiskt för det är min 21-årsfödelsedag :p
    Jag är 26 år, kanske inte räknas som ung längre Drömmer
  • OHs mamma
    Gullgrodan skrev 2011-10-25 07:57:11 följande:
    Idag förlova jag och min sambo oss, hoppas på ett positivt besked imorrn vid VUL.
    Stort grattis!
  • OHs mamma
    bejb skrev 2011-11-20 09:06:27 följande:
    lite nyfiken på vad ni andra jobbar med/studerar? :)
    Jag är förskollärare och jobbar på en förskola med för närvarande 5 avdelningar. På min avdelning är vi tre personal och 20 st barn i åldern 1-5 år och vi har uteprofil, dvs är ute väldigt mycket och emellanåt lagar vi även mat i skogen.
  • OHs mamma

Hungrig är bara förnamnet här....åt lunch för inte så länge sen, kanske 40 min sen och känner mig redan hungrig igen Skäms

Mitt illamående har bättrat sig också, men får små stunder då det kommer tillbaka rätt rejält och emellanåt spyr jag också.

• OHs mamma
    bejb skrev 2011-12-18 08:30:26 följande:
    har ni börjat känna av några rörelser från era små gryn ännu? jag är nu i v 15+5 och ibland kan det kännas som det "sprattlar till",men vet inte om jag inbillar mig =)
    Jag känner bebisen ibland, känns precis som att den sträcker på sig eller nåt liknande. Men det händer rätt sällan, men kommer ju bli oftare och oftare nu Är i vecka 14+5 idag, andra barnet.
  • OHs mamma

Varför denna tråkiga ton i tråden?!

Självklart får man oroa sig och yttra sig om det här, vi pratar väl om allt här?!

• OHs mamma
    Speedofsound skrev 2012-01-01 10:03:05 följande:
    Självklart så får man oroa sig herregud. Går ju inte skriva nåt utan att det missförstås på såna här ställen. Forumet är till för att ventilera sina tankar givetvis. Men det låter ibland som om man inte gör något annat än oroar sig. Det jag menar är att man inte kan påverka det som händer.
    På vilket sätt blev det en tråkig ton?!
    PetraK skrev 2012-01-01 13:27:49 följande:
    Jag menade inte heller det jag skrev med någon dålig ton :) tog inte något av era inlägg med dålig ton heller.
    Då ber jag så hemskt mycket om ursäkt att jag uppfattad era inlägg på fel sätt.
  • OHs mamma
    Gravid BF - Lista Juni 2012 Gravid

1 - Norrlandstöus
    11 - Längtar86
    11 - Skruttens mamma
    12 - SaraVictoria
  • OHs mamma
    bejb skrev 2012-01-08 08:49:09 följande:
    har ni andra börjat skaffa åt bebisen ännu?
    har fått "ärva" lite babykläder och blev alldeles till mig.. är ju ändå halvvägs nu. så nu känner jag nog att vi kan börja köpa saker åt bebis. listan är ju lång =)
    Det här är andra barnet för oss och sonen är knappt 2 år så bebisen får ärva nästan allt från sonen. Lite nytt blir det men inte mycket. Får vi veta att det blir en liten tjej kommer det dock shoppas en del :-P
Svar på tråden BF juni 2012