Inlägg från: Polarlantis |Visa alla inlägg
  • Polarlantis

BF juni 2012

Bejb: BRA tänkt, vila och försök återfå lite krafter! Man FÅR gnälla! Hoppas du blir frisk ochböjar må bättre snart! KRAM!

• Polarlantis

Håller helt med om oron inför RUL. Har dryga tre veckor kvar att vänta och jag är också nojig...visst magen har ju växt men vad betyder det liksom när man inte VET att det lever ngn där innte?!!? Är jätterädd för att det är ett barn med fel på, typ ingen hjärna eller ngt annat hemskt...uuuush! Bara att vänta och se...

• Polarlantis
    Speedofsound skrev 2011-12-31 10:57:21 följande:
    Varför oroar ni er så mycket? Njut av den här tiden istället, för ni får inget för att gå runt och må dåligt. Om det inte är något fel så har ni mått dåligt i onödan och om det mot någon förmodan skulle vara nåt fel så är det ju inget ni kan ha löst genom att vara orolig. Ta hand om er!
    Tidigare erfarenheter spelar också in i hur man tänker och vad man oroar sig för.
  • Polarlantis

Gravid BF - Lista Juni 2012 Gravid
    1 - Norrlandstöus
    3 - zenoble
    6
    - lillalyckan
    7 - tesen
    10 - AgnesGN
    11 - Moa Li
    11 - Längtar86
    11 - Skruttens mamma
    12 - SaraVictoria
    15 - Lindalusen
    23-  Polarlantis 
  • Polarlantis

Hur vaken är jag då? Skrivit in fel BF. Men vi får se om det ska ändras vid RUL också, skulle tro det...om allt går bra vill säga...mindre än två veckor kvar...

Gravid BF - Lista Juni 2012 Gravid
    1 - Norrlandstöus
    3 - zenoble
    6
    - lillalyckan
    7 - tesen
    10 - AgnesGN
    11 - Moa Li
    11 - Längtar86
    11 - Skruttens mamma
    12 - SaraVictoria
    15 - Lindalusen
    19-  Polarlantis

• Polarlantis
    Nuttis79 skrev 2012-01-10 21:18:32 följande:
    Har ni andra full koll på föräldrapenning å sånt?

Jag tycker att det verkar vara en djungel det där med hur mycket man kan ta ut och vilken inkomst man får osv...hur får man koll på sånt genom att ringa f-kassan eller kan man boka tid där eller får man annan hjälp för att bäst lära sig allt man ska planera fram?
    Finns ju en bra uträkningsmodell på deras hemsida. Annars är det nog bara att boka en tid och gå dit och få gått igenom allt, är min plan iaf...
  • Polarlantis

MammaE: så hemsk upplevelse! FY! Hoppas verkligen du blir bättre bemött nästa gång! Jag hade ringt och frågat om det är så här det ska gå till. Jag förväntar mig lugn och ro...dom har avsatt ca 45 min sa dom...

• Polarlantis

Skönt att fler känner mycket lite eller inte alls...det är oroande och man bara vill ha ngn liten föräkran att den lever och mår bra! Har känt ngt litet och puttande men det är ännu alldeles för lite coh för sällan för att jag ska våga tro på det.

Är det ngt som vet ngt om det här med temp under grav? Den går ju upp i början men ska den stanna på förhöjt värde? Jag blev förkyld och kännde mig febrig och hade lite lätt feber men nu har jag normaltemp igen...ska det vara så? Är enormt rädd för att den gett upp där inne..ush! På måndag är der RUL äntligen, skönt att ha kommit dit nu men det är väligt läskigt!!! Får väl ta trycket på blåsan som ett gott tecken dock...nu toapaus IGEN! 

• Polarlantis
    Bumman79 skrev 2012-01-17 20:29:59 följande:
    Jag längtar VERKLIGEN efter att känna liv å rörelse :).

Jag oxå!!! Sjukt nervös knöt kub på måndag...värsta mardrömmen inatt :(
  • Polarlantis

Jag har också sammandragningar...antar jag att det är iaf.Men mina gör ibland ganska så ont. Pratade med bm som bara tyckte att så kan det vara. Även att min mage är så toköm skulle vara normalt...jaha. Bara invänta RUL på måndag så får vi se om allt står rätt till. Jättenervös och oroad...

Svar på tråden BF juni 2012