BF juni 2012
Bejb: BRA tänkt, vila och försök återfå lite krafter! Man FÅR gnälla! Hoppas du blir frisk ochböjar må bättre snart! KRAM!
Bejb: BRA tänkt, vila och försök återfå lite krafter! Man FÅR gnälla! Hoppas du blir frisk ochböjar må bättre snart! KRAM!
Håller helt med om oron inför RUL. Har dryga tre veckor kvar att vänta och jag är också nojig...visst magen har ju växt men vad betyder det liksom när man inte VET att det lever ngn där innte?!!? Är jätterädd för att det är ett barn med fel på, typ ingen hjärna eller ngt annat hemskt...uuuush! Bara att vänta och se...
BF - Lista Juni 2012 
Hur vaken är jag då? Skrivit in fel BF. Men vi får se om det ska ändras vid RUL också, skulle tro det...om allt går bra vill säga...mindre än två veckor kvar...
BF - Lista Juni 2012 
1 - Norrlandstöus
3 - zenoble
6 - lillalyckan
7 - tesen
10 - AgnesGN
11 - Moa Li
11 - Längtar86
11 - Skruttens mamma
12 - SaraVictoria
15 - Lindalusen
19- Polarlantis
MammaE: så hemsk upplevelse! FY! Hoppas verkligen du blir bättre bemött nästa gång! Jag hade ringt och frågat om det är så här det ska gå till. Jag förväntar mig lugn och ro...dom har avsatt ca 45 min sa dom...
Skönt att fler känner mycket lite eller inte alls...det är oroande och man bara vill ha ngn liten föräkran att den lever och mår bra! Har känt ngt litet och puttande men det är ännu alldeles för lite coh för sällan för att jag ska våga tro på det.
Är det ngt som vet ngt om det här med temp under grav? Den går ju upp i början men ska den stanna på förhöjt värde? Jag blev förkyld och kännde mig febrig och hade lite lätt feber men nu har jag normaltemp igen...ska det vara så? Är enormt rädd för att den gett upp där inne..ush! På måndag är der RUL äntligen, skönt att ha kommit dit nu men det är väligt läskigt!!! Får väl ta trycket på blåsan som ett gott tecken dock...nu toapaus IGEN!
Jag har också sammandragningar...antar jag att det är iaf.Men mina gör ibland ganska så ont. Pratade med bm som bara tyckte att så kan det vara. Även att min mage är så toköm skulle vara normalt...jaha. Bara invänta RUL på måndag så får vi se om allt står rätt till. Jättenervös och oroad...