Inlägg från: Gullgrodan |Visa alla inlägg
  • Gullgrodan

BF juni 2012

hinnsäck men inget i, antingen för tidigt att se eller ma. fick ta blodprov idag o ons för att se om hcgn i blodet ökar. asså inte fått veta så mkt mer än innan, tyvärr. Känns tungt. Är ändå i v8 imorn.

• Gullgrodan

Jag var och tog blodprov imorse, igen. Imorgon kl.8.30 ringer läkaren med besked (förhoppningsvis), låååång väntan. Jobbar 16-22 idag så det ska nog gå fort, När får du besked?

• Gullgrodan

Skriver här imorrn så fort jag fått svar :D

• Gullgrodan

Värdena (hcg) hade ökat från 2900 till 4000 och det tyckte hon var bra, ska dit på VUL igen på ons 26 8.50. Jag är lite lättad måste jag säga, inte helt negativt besked i alla fall.

• Gullgrodan

stort grattis honduvet, ja ska på vul på ons o e väldigt förväntansfull.

• Gullgrodan

Idag förlova jag och min sambo oss, hoppas på ett positivt besked imorrn vid VUL.

• Gullgrodan

Min hcg ändrades från 2900 till 4000 det var bra sa min sköterska också...

• Gullgrodan

1 timme kvar till vul, nervigt

• Gullgrodan

cysta på 6 cm någon som kan nått om detta?? lite orolig..

• Gullgrodan

Har haft sex 1 gång sen jag blev gravid... Å det är snart 7veckor sen.

• Gullgrodan

Nivatuq: Har du mycket symtom? Också v.8 idag. Har inga symtom alls direkt, frusen är väll det enda...

• Gullgrodan

Jag drömmer så mkt nu för tiden, konstigt... Gör de aldrig annars.

• Gullgrodan

Hoppas det. Jag drömmer mest mardrömmar, men även andra. Inatt drömde jag att jag blev ovän med sambon för en skitsak och gav tillbaka förlovningsringen. Igår drömde jag att han var till Ullared, dagen innan var vi på marknad, osv.. Jag minns drömmarna så väl också, men jag brukar jämt glömma bort vad jag drömt, men ej nu...

• Gullgrodan

Har haft molvärk bara på ena sidan en kväll, när jag vakna var smärtan borta. Senaste VUL hitta de en cysta i livmodern, men vet ej om det var den som spöka. Sedan dess har jag ej kännt något på bara ena sidan.

• Gullgrodan

Fick en blödning nu med färskt blod... I samband med samlag... Någon mer?

• Gullgrodan

Har så rikliga flytningar, är i v.9. Hade ni också det?

• Gullgrodan

Antar de, men de luktar också...

• Gullgrodan

har gjort d vul imorrn, så nervöst

Svar på tråden BF juni 2012