Inlägg från: Speedofsound |Visa alla inlägg
  • Speedofsound

BF juni 2012

Zenoble: jag har inte gått ner nåt dock, äter massa mackor och annat istället.. :P jobbar också som kock och det är lite kämpigt med alla dofter som man avskyr :/
    Idaelin0406: Jag hoppas jag slipper att ha taskig matlust hela tiden.. :P

• Speedofsound

Zenoble: Jo det har gått ganska bra. Har haft möjlighet att gå undan och vara i kallköket där dofterna inte är lika jobbiga.

Jag fick känna bebisen idag! Inga sparkar men lite bubblande :))

• Speedofsound

God jul på er! Vaknade 6:20 ch kunde inte somna om, så det fick bli ett bad :P Ha en fin och lugn jul nu och ta hand om er :)

• Speedofsound

Stackare! Inte trevlig med illamående som kommer tillbaka :( Jag mår nog oförskämt bra, ska verkligen inte klaga över min trötthet..
    Hoppas verkligen det går över snart för er!

• Speedofsound

Jag har också haft rejäl huvudvärk! Vaknade på juldagen och kunde inte röra mig :( Alvedon biter inte på mig heller! Trodde att det kunde ha med min nacke att göra, men nu låter det nästan som det har med graviditeten att göra?

• Speedofsound

Varför oroar ni er så mycket? Njut av den här tiden istället, för ni får inget för att gå runt och må dåligt. Om det inte är något fel så har ni mått dåligt i onödan och om det mot någon förmodan skulle vara nåt fel så är det ju inget ni kan ha löst genom att vara orolig. Ta hand om er!

• Speedofsound

Jo det förstår jag naturligtvis! Men det är ju inget man kan göra något åt genom att oroa sig? Jag tror att kroppen känner av oron och stressen.

• Speedofsound

Självklart så får man oroa sig herregud. Går ju inte skriva nåt utan att det missförstås på såna här ställen. Forumet är till för att ventilera sina tankar givetvis. Men det låter ibland som om man inte gör något annat än oroar sig. Det jag menar är att man inte kan påverka det som händer.
    På vilket sätt blev det en tråkig ton?!

• Speedofsound

Det var bra att ni inte tog det på fel sätt för jag avslutade ju trots allt med "ta hand om er" :)

Klart man som blivande förälder är orolig :) Jag tycker de ska bli otroligt kul och skönt att få se vår bebis i bild snart. Vi ska inte ta reda på kön, jag tror att det blir en liten tjej medans sambon tror kille. Eller så är de så att han bara hoppas väldigt mkt på en kille ;) jag tycker att det vore kul med en tjej för häromkring är det nästintill bara pojkar som
    Ploppat ut :)

Är det någon av er som funderat på att testa gravidyoga? Ska på en prova-på-gång v2. Ska bli kul! :)

• Speedofsound

Jag har inte fått någon större känsla för vad det är för kön egentligen. Jag bara hoppas :)

Jag tänkte också gå på vattengympa, ihop med min tjejkompis som opererat ryggen, och alla pensionärer så klart :) orkar inte hålla igång på gymmet som förut så simning blir nog bäst!

Usch, vad jobbigt. Vad var det du jobbade med nu? Jag bävar inför jobb imorgon... Är så trött på allt kaos som varit i 8 månader nu. Skönt att gå hem i april!

Svar på tråden BF juni 2012