Inlägg från: PojkarnasMamma85 |Visa alla inlägg
  • PojkarnasMamma85

BF juni 2012

Halloj!
    Jag har 25 dagar kvar till BF nu, känns långt bort men ändå väldigt nära och rätt overkligt ändå Men jag längtar SÅ! Orkar inte må dåligt längre, alla dessa förvärkar och sammandragningar och ont i ligament och molvärk här och var.

• PojkarnasMamma85
    EmeelieeA skrev 2012-05-16 05:12:40 följande:
    37+2 och vattnet har gått! Bf 4 juni! Värkarna har börjat komma nu, en timme senare. Ni kan läsa om när vattnet gick på mammaemelie.se för nu måste jag koncentrera mig på en värk!

Härlig! Är lite avundsjuk...ligger här och mår dåligt och kan inte sova. Lycka till nu!!
  • PojkarnasMamma85
    EmeelieeA skrev 2012-05-19 13:45:01 följande:
    Hej tjejer! Fina skötbord! Själv har jag inte fixat ett än!

Det vart en liten kille dom kikade ut strax innan 03:00 den 17 maj!
    Allt gick jätte bra, vi är kvar på BB tills i morgon söndag för han inte ätit riktigt som han ska :) kan inte ladda upp bild från mobilen men finns några på mammaemelie.se om någon vill se på honom!
    Stort grattis!
  • PojkarnasMamma85

Slempropp deluxe lossnar idag, men det behöver ju inte betyda nåt....men nånting håller på att hända, sen kan det ju ta flera veckor ändå.

• PojkarnasMamma85
    Norrlandstöus skrev 2012-05-20 22:13:02 följande:
    LÅter ju super kul! lycka till:D

Tackar! Hoppas det ger resultat relativt snart!
  • PojkarnasMamma85
    zenoble skrev 2012-05-21 06:48:20 följande:
    Någon annan som verkligen trott de va på g sen bara har de slutat? Trodde det verkligen skulle bli inatt! Undra om det var någonting eller bara förvärkar..
    Japp, det har hänt två gånger för mig! Det är så jäkla jobbigt! För mig har det bara varit förvärkar, har haft det i flera veckor nu men blir mer och mer intensivt för varje vecka som går. Men förmodligen så kanske jag öppnar mig väldigt långsamt bara.
  • PojkarnasMamma85
    zenoble skrev 2012-05-24 11:53:10 följande:
    Jag har värkar nu som är ganska intensiva men oregelbundna hoppas man kan åka in snart.. Vill ha ut bebis nu :)
    Lycka till! Hoppas de kommer tätare och regelbundnare!!
  • PojkarnasMamma85
    bejb skrev 2012-05-28 02:32:36 följande:
    nu måste det nog f*n vara på gång..på riktigt alltså! hade mycket sammandragningar före jag gick och la mig och kl 12 kom det en värk som en blixt från klar himmel..kunde iallafall somna om fast det tog jävla ont,men vaknade på nytt halv2 av en värk,samma kl 2 och sen blev det omöjligt att sova mer.. nu kommer värkarna med 12min mellanrum och känns väldigt intensiva och smärtsamma. jag vågar ju inte hoppas att det faktiskt är på gång nu.. kanske bara starkare förvärkar ändå.. ingen vattenavgång ännu heller men slemproppen gick ju för 5 dagar sen.. och nu kommer en värk igen.. "andaaaaaaaas in......."

Låter ju onekligen som att det är på g, håller tummarna och önskar dig lycka till!
Svar på tråden BF juni 2012