BF juni 2012
BF - Lista Juni 2012 
Också avklarat RUL. Vi ska få en pojke,men det fick vi veta redan i v 14. Han är en frisk liten krabat som sparkar so en liten tok i magen 

Inventerat bebiskläderna och insett att vi har i princip inget kvar i stl 56...
Har lånat ut det mesta till mina syskon... En del har hunnit bli lite urtvättat och resten vet jag inte hos vem det befinner sig just nu...
Så det får nog fyllas på lite...
Men skulle få låna lite av syrran också som fick en pojk i somras...
Stl 50 har vi en hel del kvar i. De kläderna har varit små till syskonbarnen så de har vi kvar allt i...
Vårt andra barn föddes lite tidigt så han var bara 45 cm lång... Då var tom 50 stort....
Skulle vilja ha tag på lite färgglada bebiskläder som inte kostar skjortan bara för att det råkar sitta nåt märke på dem... Är så trött på allt ljusblått pluttinuttigt... Vill ha lite starkare glada färger också...
Vi har också fixat vagnen nu. Bugaboo Donkey eftersom vi behöver en syskonvagn. Sålde min Cameleon i går också för 7000:- kommer bara ha varit använd i typ 8 månader när dom hämtar den så dom gjorde ett riktigt kap....å jag gråter för jag älskar den vagnen.....men måste ju ha syskonvagn då dotern bara e 1 år när nya kommer.