BF juni 2012
Tack snälla ni, tack och lov så mådde bebis bra och hjärtat slog. Dem kunde dock inte svara på vart blödningen kom ifrån.
Men nu känns det bättre.
Kram till er
Tack snälla ni, tack och lov så mådde bebis bra och hjärtat slog. Dem kunde dock inte svara på vart blödningen kom ifrån.
Men nu känns det bättre.
Kram till er
Tack för alla fina ord, ett par dagars sängliggande har nog gjort susen för både bebis och mitt psyke.
Otroligt va känslig man är nu för tiden.
Jag har haft typ som molvärk i över en veckas tid nu, är det någon mer än jag som har det?
Är i v 17 nu och tycker det känns obehagligt att ha mensvärk hela tiden :(
Jag har också mycket flytningar, svamp är vanligt har jag läst när man är gravid.
Har haft det också... Inte roligt...
Får ha trosskydd pga flytningarna nu.
Antar det är hormonellt?
Enl min babyapp på telefonen avger slidan en ökad mängd sekret (typ flytning) vid v. 17 och frammåt. Slemhinnorna blir också extra känsliga.
Jag börjar också få ångest inför förlossningen, är jätterädd för själva utdrivningen och smärtan.
Jag ska prata med min BM nästa besök, hoppas jag kan få hjälp med mina tankar o känslor. Känner bara rädsla inför den dagen :(
Ångest!! Har upptäckt 2st bristningar på magen precis, är bara i v. 24 :( fy va ledsen jag e nu! Har beställt special oljor i all panik. Trodde inte dem skulle komma redan om dem nu skulle komma alls, hur kommer detta gå?? Är så rädd för en mage full med bristningar.
Har redan hela brösten o ljumskarna täckta av gamla från övervikt i barndomen, vill verkligen inte ha fler nu :(
Någon mer som fått bristningar?
Jättefina målningar!
Jag har nog tänkt lite likadant med färgen, blir åt det gröna hållet i början i alla fall :)
Jag har köpt en troll säng från blocket som jag ska måla vit, sedan ska jag skriva "God Natt Vår Skatt" på ena huvudgaveln.
Kommer ha en väggstickers på väggen ovanför sängen som är en trädgren med 4 ugglor på :)
Sedan blir det en vit byrå, en fåtölj, en härlig matta, söt lampa etc.
Dem har såååå mkt fint i ullared, ska dit om 1 månad o shoppa loss.
Jag ska köpa min ifrån www.yourdecoshop.se
Jättebra sida med MÄNGDER av olika motiv, svårt att välja
Man kan även välja olika storlekar på stickerserna.
Här är mina ugglor :) (det var visst 3st och inte 4st)

Jag är inne på gekås bloggen ganska ofta för att se alla fina saker dem har till bebisar.
Älskar tavlorna dem fått in också!
Du kommer säkert hitta fina sådana spel därnere. Jag ska dit den 31 mars, längtar som en galning!
Alla gånger man gått där nere och köpt julklappar etc. och tänkt "Åh tänk när jag ska få köpa bebisgrejer "
Hihi, ren lycka! 
Dem har haft kuddar och täcken iaf, så det har dem nog.
Men tydligen har dem helt egna mått på sina saker så man han inte ha vanliga "ikea" påslakan och dylikt sedan.
Så kolla det bara, trist att bara kunna köpa tillbehör på Gekås.
Perfekt att kunna åka fler gånger!
Min mamma är ju galen i ullared, så vi har faktiskt börjat åka ner en helg varje gång.
Så bor vi på campingen i husvagnar eller stugor.
Då kan gå in i omgångar och ta det lungt istället för att stressa.
Sedan hyr vi alltid sådana badtunnor som vi gottar oss i :)
Så inför varje Jul blir det alltid en weekendend till Ullared :) hahaha, lyxigt värre!