Inlägg från: fröken01 |Visa alla inlägg
  • fröken01

BF juni 2012

Har hört flera som fått beviljat när de överklagat en andra gång! Det hjälper tydligen att tjata...

• fröken01

Någon mer med pollenallergi? Jag har fått höra att typ Clarityl funkar finfint att ta som gravid. Men nu skrev en tjej på FB till mig att när hon var gravid förra våren blev hon förbjuden att äta det av sin läkare! Vad har ni hört?

• fröken01

Är det någon som hört eller läst något om Agnes? Som fick tvillingar?

Håller tummarna för att allt går bra!

• fröken01

En tjej skrev i en annan tråd att Agnes är aktiv i en tvillinggrupp på FB. Tydligen är tvillingarna fem veckor och har precis sluppit kuvösen. Låter som om det går åt rätt håll!

• fröken01

Jag ligger fortfarande på minus 2. Ändå äter jag som en häst, och illamåendet är mycket bättre.

• fröken01

Vi har också sagt att det får bli något enstaka glas från och med en månad innan bf. Sambon tycker inte att det är värt det. Vissa förlossningar är jättehårda med att mannen inte ska ha druckit. Har man inga problem klarar man ett vit månad utan några problem alls.

En helt annan fråga - vad köper ni till amningen i förväg? Bh, linne och toppar? Inlägg, kräm? Något annat?

• fröken01

Jag tänker att även om man har en icke amningsvänlig tröja, funkar det ju om man har ett bra linne under?

Ska kika om de har några tunikor/klänningar på Gekås som passar i sommar!

Svar på tråden BF juni 2012