Inlägg från: Polarlantis |Visa alla inlägg
  • Polarlantis

Bejb: vaknar också varje gång jag vänder mig, hemskt irriterande. Någon lite bättre med kudde mellan knäna men den måste ju också flyttas med när man vänder sig Obestämd

Fru HH: Har också en hel del, vissa dagar är mer än andra. Om jag stiger upp snabbt på natten får jag det alltid osv. Har dock knallont ibland nä rjag rör på mig, typ går ute. Känns som ett smärtband över hela magen, som värsta värsta träningsvärken, som kommer och går...tror dock inte det är SD men jag är inte säker...

• Polarlantis
    Agnes: STORT grattsi! Hoppas allt går bra med er och att ni har bra personal runt er! Stora lyckatillkramar!!! {#emotions_dlg.flower}

Ang vikten: jag har nu gått upp 11 kg (v 27) och då hade ca 5 kg + sedan innan också så iaf 15 kg som ska bort redan...kommer passera 90 kg innan detta är klart, känns helt overkligt! (175 lång)  Dock känner jag mig inte alls tung! Går med hundarna varje dag och jag har ont i fogar osv men tung är jag inte. Tycker heller inte att jag är speciellt tjock, det är bara valken under bh-kanten på ryggen som jag absolut tokhatar! Har beslutat mig för att inte ha total noja, tillräckligt att ha ont och störa sig på det tycker jag! 
  • Polarlantis

Sova är en konst, kan också instämma i detta. Sambon blir störd av snarkningarna och det gör ont varje gång man vänder sig och VARMT är det! PUH! Kudde mellan benen är skönt tycker jag,.,,

• Polarlantis

Jag har en gång i månanden nu och sedan blir det var tredje vecka efter v 30 och sedan varannan efter v 35.

• Polarlantis

Börjar verkligen känna att det är dags att shoppa nu! Jösses, det går ju asfort nu! Ska handla lite mer kläder imorgon och så ska vi också fara till kea en sväng. Hittade bra skötbord på blocket men det var ngt ngn annan som knep före mig så jag får leta lite till... Och så ska man köpa alla skumma saker till sig själv också...tur jag skrivit låååånga listor Flört

• Polarlantis

Ang bekymmer så är mitt största åderbråck i underlivet, inte kul ngn stanns alls Rynkar på näsan Någon mer?

• Polarlantis
    zenoble skrev 2012-04-08 17:16:59 följande:

Jag hade det ett par dagar för ett tag sen när jag var överansträngd. Fruktansvärt! Det har tack och lov gått tillbaka sen jag slutade jobba.. Jobbar du med det? Stackare :(
    Japp, jobbar och traskar runt i skogen med hundarna... Igår testade jag att lägga en vetekudde i frysen ett tag och så låg jag med den mellan benen, jätteskönt! Känndes elt idiotiskt dock, hahaha! Märker det väl om jag tar i för mycket och ränner omkring, då känns det! Blä!
  • Polarlantis

Att beskriva smärta för ngn annan är inte lätt alls. Försöker få min karl att ta mer ansvar frö hundarna men det är också svårt för han har ont i ett knä och hur mycket han än förklarar för mig hur det känns så är det ju omöjligt att säga vem som har mest ont idag liksom...slitsamt läge! Jag är mer bita-ihop typen också så jag kör på ändå och då fattar han inte heller hur ont det gör på mig... Jag ska heller inte gnälla för mitt kommer snart gå över men hans är kroniskt, än så länge iaf, om inte mer kortison hjälper...SUCK!

Damsugning är dock helt borta för min del, jag totalvägrar, det går bara inte! 

• Polarlantis
    Norrlandstöus skrev 2012-04-10 13:39:33 följande:
    Vet inte om ni pratat om det tidigare men har ni tecknat nån gravidförsäkring?
    Folksam, också 1050kr. Tänkte ta på TH men blev GALEN på den hysteriska försäljartanten så jag tecknade en annan!
Svar på tråden BF juni 2012