BF juni 2012
Tack för länkarna!!!
Tack för länkarna!!!
Bejb: vaknar också varje gång jag vänder mig, hemskt irriterande. Någon lite bättre med kudde mellan knäna men den måste ju också flyttas med när man vänder sig 
Fru HH: Har också en hel del, vissa dagar är mer än andra. Om jag stiger upp snabbt på natten får jag det alltid osv. Har dock knallont ibland nä rjag rör på mig, typ går ute. Känns som ett smärtband över hela magen, som värsta värsta träningsvärken, som kommer och går...tror dock inte det är SD men jag är inte säker...

Sova är en konst, kan också instämma i detta. Sambon blir störd av snarkningarna och det gör ont varje gång man vänder sig och VARMT är det! PUH! Kudde mellan benen är skönt tycker jag,.,,
Jag har en gång i månanden nu och sedan blir det var tredje vecka efter v 30 och sedan varannan efter v 35.
Börjar verkligen känna att det är dags att shoppa nu! Jösses, det går ju asfort nu! Ska handla lite mer kläder imorgon och så ska vi också fara till kea en sväng. Hittade bra skötbord på blocket men det var ngt ngn annan som knep före mig så jag får leta lite till... Och så ska man köpa alla skumma saker till sig själv också...tur jag skrivit låååånga listor 
Ang bekymmer så är mitt största åderbråck i underlivet, inte kul ngn stanns alls
Någon mer?
Att beskriva smärta för ngn annan är inte lätt alls. Försöker få min karl att ta mer ansvar frö hundarna men det är också svårt för han har ont i ett knä och hur mycket han än förklarar för mig hur det känns så är det ju omöjligt att säga vem som har mest ont idag liksom...slitsamt läge! Jag är mer bita-ihop typen också så jag kör på ändå och då fattar han inte heller hur ont det gör på mig... Jag ska heller inte gnälla för mitt kommer snart gå över men hans är kroniskt, än så länge iaf, om inte mer kortison hjälper...SUCK!
Damsugning är dock helt borta för min del, jag totalvägrar, det går bara inte!