BF juni 2012
Jag drömmer också otroligt mycket, verkar vara en vanlig bieffekt av graviditeten.
När jag var yngre drömde jag varje natt i flera månaders tid att folk jag älskar dog.
Min mamma dog på olika sätt varje natt, samma sak gällde min pappa, min bror, min bästa vän etc.
Höll på att knäcka mig! Vaknade varje natt av att jag tokgrät!
Jag fick tillslut hjälp att tyda just denna typ av drömmar och fick till mig detta.
Jag är en extremt beskyddande person som vill att dem som står mig närmst alltid ska må bra, och jag vill skydda dem mot allt ont - därav var det samma personer hela tiden och inte vem som helst.
Att drömma att någon dör betyder att denna person mår väldigt bra - alltså tvärtom.
Så efter jag fick till mig detta tar jag inte lika hårt på att folk dör i mina drömmar eller att jag själv är offret.
Nu är vi alla i tillstånd där vi har något inom oss som vi vill skydda med våra liv!
Men jag tolkar dessa drömmar som att min Bebis mår väldigt bra och är gott skyddad av sin mamma 
Hoppas detta kan ge er lite mer lugn i era mardrömmar, för mardrömmar är inget roligt att ha.