Inlägg från: fröken01 |Visa alla inlägg
  • fröken01

Vet att jag läst någon gång att 3 x mannens utlösning ger lika stor effekt som värkstimulerande dropp. Men vet inte hur sant det är De tre gångerna måste vara rätt tätt också...

• fröken01

Är det bara jag som inte har några känningar alls??? BF 8 juni.

Grejar och fixar och donar, känner mig nästan som vanligt förutom lite ryggvärk och dålig sömn.

• fröken01

Jag är så otroligt trött. Förra veckan hann jag med hur mycket som helst, men denna veckan är jag som en zombie. Igår sov jag större delen av dagen, gick och la mig kl 22, och sov till 10 idag. Hjälp!

Känner ni likadant, eller ska jag ringa BM och be att få kolla värdena? Känner liksom inte igen mig själv.

• fröken01

Hur är era män/sambos/pojkvänner just nu? Min är som en zombie. Jobbar och har mycket att göra, övrig tid jättetrött. Somnar stenhårt varje kväll, tidigt. Lite skillnad mot mig som ligger vaken en hel del. Känner ni igen er? Kan det vara så att han också förbereder sig, omedvetet?

Min sambo är världens bästa som fixar och står i här hemma, men sedan är liksom tiden slut. Känns lite tråkigt. Han brukar alltid ha massor med energi så det känns märkligt att se honom så här!!!

• fröken01

Fast det är inte så jag menar, det gör min sambo också. Vi har dessutom en jättestor trädgård som kräver en hel del.

Men jag funderar på om tröttheten kan bero på att han förbereder sig, omedvetet?

• fröken01

Åh, kära nån. Skulle precis skriva ett oroligt inlägg om att plutten inte rört sig något under kvällen. Tänkte ringa förlossningen. Men nu kom precis lite rörelser och sedan en rejäl spark

Svar på tråden BF juni 2012