Har också köpt vagn i helgen! En nästan oanvänd emmaljunga edge duo -10. Och den var verkligen lite använd, man såg inte ens på däcken att de varit utomhus. Så nu har vi en av dom största och dyraste grejorna undan! :)
Känns bra! Lite kläder har jag köpt,men endast sånt som jag absolut velat köpa för det var så sött. Tror vi kommer få gaanska så mycket av vänner och bekanta och här i finland har också alla mammor rätt till moderskapsförpackning från folkpensionsanstalten fpa.fi/in/internet/svenska.nsf/NET/010403100821MP
och där finns redan det mesta man behöver ha i början. Kanske några par byxor extra och någon body behövs,men jag tar ingen stress med det.
Förra helgen var jag också på loppis och sökte sängkläder till spjälsängen, hittade ett påslakan som såg helt oanvänd ut för ynka 1euro och några större påslakan för barnsängar,men dom tänkte jag sy om så de passar till spjälsängen.. började igår..och det blev hur bra som helst! Så där slapp vi också väldigt billigt undan. För köper man allt nytt blir det fort mycket pengar.
Hoppas ni alla mår bra! Jag känner ja har en bättre period nu igen, vaknade av en tydlig spark från bebbe (låg med handen ovanpå täcket på magen) och kände 3 tydliga sparkar :))) Idag ska jag också till bm på besök och få lyssna på <3