Speedofsound skrev 2012-05-14 11:57:53 följande:
Jag har 31 dagar kvar, börjar också tröttna på att vara tjockis. Att tappa saker på golvet får mig nästan att tappa humöret. Jag har alltid varit väldigt aktiv innan med diverse saker, men nu kan jag inte ens rensa ogräs i trädgården! Min sambo får nästan göra allt :( Alla säger åt mig att passa på att vila, men jag kan inte slappna av! Jag har aldrig varit särskilt bra på det, och jag tror inte jag får extra krafter när barnet kommer ändå.. :P
Jag har inga förvärkar alls, ingen mensvärk. INGET! Jag är nästan övertygad om att jag kommer gå över tiden :( Blir säkert midsommarfirande på BB :P Men men, bara allt går bra så är jag nöjd :)
Bäddade spjälsängen igår :) Snart har jag även målat klart skötbordet så att det får komma på plats i barnrummet! Tänkte ta lite bilder på hela rummet sen så ni får se :)
Så fin säng! Blir sugen på att bädda våran också...ska göra det snart, ska bara köpa täcke först. Vi har ju inget barnrum utan måste försöka att trixa in den i vårat lilla lilla sovrum, men jag har en plan hur det ska funka...så i vinter får vi bygga ett nytt rum (jobbigt att bara tänka på just nu!)
Jag kan inte heller vila, blir tokig på alla som säger att jag ska göra det! Försökte också rensa i rabatten igår...orkade bara en liten stund, sedan in och sova lite...men så har vi varit sjuka också.
Har mycket mer tryck nedåt nu men jag tror mest det är trycket på åderbrocken i underlivet som ökar, hur kul är det liksoM??? Men en hel del ilande känner jag och lite mensvärk ibland men det är inte ngt att häga i julgranen ännu...men har ju 38 dagar kvar också...zzz...