BF juni 2012
Har 76 dagar kvar., v 30 nu., dags att börja förbereda mig mentalt inför förlossningen., Kan nog inte beskriva hur glad jag är att min kommun inte ska ta bort lustgasen;)
Har 76 dagar kvar., v 30 nu., dags att börja förbereda mig mentalt inför förlossningen., Kan nog inte beskriva hur glad jag är att min kommun inte ska ta bort lustgasen;)
Har ni andra några samandragningar? jag håller på att bli tokig.. jag har haft lite små samandragningar under några veckor men nu på eftermiddagen så har det blivit våldsamt.. Dom gör inte jätte ont men så ofta.. har försökt att lagt mig och vila men det ger sig inte.. :(
Varit in på förlossningen för andra gången den här veckan:( Har fått gravidklåda och nu måste jag lämna massa prov idag och ska in på tisdag och lämna fler., har jag riktig otur så måste dom sätta igång förlossningen i slutet på nästa vecka när provsvaren kommit., Har inte fått sovit ordentligt på flera nätter så är helt slut och idag på ultraljudet så orkade jag knappt titta på bebisen., känner mig som världens sämsta blivande mamma., Jag hade min mamma med mig eftersom sambon inte kunde fara från jobbet och hon vart överlycklig och tårögd och jag kände bara "okej ja men jag har redan sett dig den här veckan.." Behövde bara skriva av mig eftersom allt känns så otroligt jobbigt nu.,.
Har äntligen fått sova en hel natt och det var underbart! tack vare tavegylen som jag fick.. klådan är kvar men det går ändå att hantera på dagarna.,. sen skönt att veta att nu behöver jag inte jobba mer :) sjukskriven fram till den 16 april då gp börjar.. idag 60 dagar kvar., hoppas han kan vara kvar där inne iaf fem veckor till.,.
Bejb: vilken otroligt söt! :)
hela benen från fotsulan upp till låren., sen mest på händer och överarmar.. men sen om jag börjar att klia på magen så kan jag inte sluta.,. ja det är bättre du kollar en gång för mycket ju:)