BF juni 2012
Bejb: spännande! hoppas det inte dröjer för mycjet nu>!
Ego: total ekonomisk panik, ingen hit att ha halvtid och skaffa barn...fattar inte hur detta ska gå?????? någon mer??
Bejb: spännande! hoppas det inte dröjer för mycjet nu>!
Ego: total ekonomisk panik, ingen hit att ha halvtid och skaffa barn...fattar inte hur detta ska gå?????? någon mer??
Morr, har fått en fästing!
Fröken 01: jag är också astrött! Ska också be att få järn kollat imogron hos BM, jag misstänker att den sjunkit samt att BT är lågt så blir man nog lite sliten.
EGO: Har jobbat hårt på jobbet sista dagarna också men nu har jag SEMESTER, HURRA!!! In och klippa mig idag och sedan så får man väl börja väääänta... Förvärkar tror jag att jag har nu iaf, mensvärk som kommer och går och mycket sammandragningar. dag som natt...får hoppas man håller på att öoppna sig lite smått, nu är jag redo 
Sambon min är också väldigt trött och jobbar mycket nu...är nog deras sätt att förbereda sig. Han har börjat fatta att det är läge att vara förberedd nu när vi har 20 dagar kvar! Han skäller på mig också, att jag ska ta det lugnt 
12 dagar kvar här och börjar också lessna nu! Slemproppen har gått och det kommer lite värkliknande saker ibland men inget att direkt hetsa upp sig över, morr! Hade laddat för färdknäpp igår men så var sambon så idiotisk att jag bara inte orkade med honom så det blev inget med det, morr!
Många kramar till er som kämpar på på övertid! Och det är inte lite jobbigt flera av er har, lider verkligen med er! HOPPAS SÅÅÅÅ att det blir lite fart, att ett mirakel sker och det sätter igång för er nuuu!!!
var hos BM idag, 6 dagar kvar till bf och det var inte så spännande...magen hade växt till sf 37,5 och ja, det var det hela. Pratade lite om vad som händer framöver OM det inte kommer igång, bra att få veta lite iaf. Andra trista saker händer i min närhet dock, pappa ligger på hjärtintensiven för kontroll, inte kul. Men han mådde bra när vi for hemmåt men man vet ju aldrig vad som sker. Dock skönt att han är där och dom håller koll. Kan vara så att det bäckat igen och han får sätta in en ny stent...får säkert inte veta ngt mer förrens efter helgen...
Tack för ert stöd, uppskattar det jättemycket! Pappa mår bra, ligger inne fortfarande för dom vet inte vad det är säkert, men tror inte på infarkt iaf. Men han får vara kvar till måndag och sedan göra arbets EKG så får vi se. Har varit och hälsat på och snackat bort lite tid med honom, sååå uttråkad. Men skönt att se att han har det bra iaf...
Ingen bebis i sikte, mer sammandragningar men inget mer. Kan verkligen INTE sova på nätterna bara så jag är så trött, ush! Kommer inte till ro...och ont som tusan...KOM UT NUUU!!!
Grattis till nya bebisar i tråden! HURRA!!!
Mitt nät har fått lite bekymmer med åskan så jag får läsa ikapp senare..
BF -1 idag...händer NADA, suck! Hade fullt med känningar för en dryg vecka sedan och trodde att den skulle komma då men så bara avstannade allting... Vaknade med ont i halsen idag, inte bra... Är det fler av er som får mer och mer ont varje dag? Har ju ont i fogen fram men nu är hela nedre delen av magen också öm och speciellt på höger sida så bebisen ligger där och trycker (sedan typ 10v!)...så trött på att ha ont!!!
Grattis till bebisar!!!
Grattis PetraK och grattis RocketQueen!!! Kul att den lille ville komma strax innan igångsättningen ändå!
EGO: Ingen bebis här inte...tror jag också blir sist kvar i tråden... Hade ett himla ilande och tryckande igår men det enda som hände var att jag sov uselt. Men idag blir det dansa små grodorna och funkar inte det så vet jag int evad jag ska hitta på :)
Har dansat små grodorna nu! Och gått med hundarna i skogen! Ligger här hemma själv för sambon tyckte det var en bra ide att åka ut ochfiska på midsommarafton...kul för mig, inte...suck. Gnäll gnäll...