BF juni 2012
Bildtråd finns, men kan inte länka för jag sitter på mobil. "bildtråd för oss som har BF juni -12"
Jag vaknar med kramp varje natt, men inte så himla smärtsamt än så länge.. Peppar peppar.
Bildtråd finns, men kan inte länka för jag sitter på mobil. "bildtråd för oss som har BF juni -12"
Jag vaknar med kramp varje natt, men inte så himla smärtsamt än så länge.. Peppar peppar.
Ninnabus: Ja precis! :)
Nu har bebis börjat sparka hårt! Ofta med riktning mot revbenen, det bådar inte gott :P tror mer och mer på en tjej för jag betedde mig likadant i magen berättade mamma :)
Bebisen se gympa precis när mamma kom idag så hon fick känna lite :))
67 ggr?! Det har jag inte tid med ;) haha
7 veckor kvar att jobba!! :D
Nej våra har inte börjat än, en grupp startar snart men det är för majgruppen så det är väl vår tur snart också :)
Varför hamnade ni i den gruppen?
Ja det låter ju inte alls kul :/ Då kan man ju inte ha några bra diskussioner direkt heller. Kul sen när barngruppen kommer igång och de redan startat när du är på bb typ :(
Jag har fått det godkänt. Jag jobbar på en livsmedelsindustri med många tunga lyft och inga chanser att sitta ner. Enda gången jag sitter ner är typ på rasten, så det blir 8 timmar på betonggolv :/
Idag är ingen bra dag.. :( har svinont i ryggen som inte vill försvinna, bara på höger sida. Växlar mellan att ligga på mage med massa kuddar under och att stå på alla fyra i soffan..
Ja det känns som att man behöver styrka upp ryggen mer! Kör vattengympa och lite pilates hemma. Hade velat promenera mer men efter 8 timmar på betonggolv så vill inte fötterna riktigt samma :P