BF juni 2012
Usch ja känner igen det. Fick också bland annat tavegyl men blev mest slö av det tyckte jag.. Har du några förhöjda värden eftersom de pratade om igångsättning?
Usch ja känner igen det. Fick också bland annat tavegyl men blev mest slö av det tyckte jag.. Har du några förhöjda värden eftersom de pratade om igångsättning?
Jag gick inte på något med sonen, andningen funkade hur bra som helst ändå :) det mesta faller sig naturligt liksom
Jag förstår dig precis, samma visa här inatt.. hatar verkligen att bli väckt om
Nätterna med. Räcker med att sonen vaknat 3 gånger så man ska få honom att somn om. Sedan valp + annan vovve på det. Sonen sov iaf till 7 ist för 6, men känner mig ändå helt slut med huvudvärk :( kul start på dagen..
Nej nu har jag sagt att han inte får gå ut något mer.. onödigt att ta nåt hemma med för den delen för man vet ju som sagt aldrig när det blir att man behöver åka in. skulle aldrig vilja ha med honom till förlossning om han druckit. så nu får han dricka cola med mig istället :) v.35 idag! det börjar närma sig..
Köpte en amningsbh på ullared för 99 :) tänkte börja med en så man vet att amningen funkar åså innan. Ska låna en bröstpump av en kompis sedan ska jag bara köpa inlägg :)