BF juni 2012
Gick igenom andningen väldigt mycket på föräldragruppen när vi pratade förlossning så ingen kurs för mig;)
Gick igenom andningen väldigt mycket på föräldragruppen när vi pratade förlossning så ingen kurs för mig;)
jag har en himla tur med min sambo,. han är verkligen super snäll och hjälper mig med allt., vi har tvättstugan fyra trappor ner så det är han som sköter tvätten just nu., skulle bli så arg om han inte hjälpte mig.,.,
Vet inte om ni pratat om det tidigare men har ni tecknat nån gravidförsäkring?
min sambo kommer vara hemma dom 10 dagarna i samband med förlossning sen jobba några veckor mån-tors och sen ta semester juli till augusti som det ser ut nu.,
Är i v 34 (33+5) och har gått upp 16 kg! blir tokig men nu när jag inte kan röra mig så lär det ju dra iväg mer så slutar väl på +20 minst.,.:/ men jag laddar för att verkligen gå ner allt sen., minst;)
V. 35 idag., känns lite mysigt när jag tänker på att på måndag är jag i samma dag som mamma var när jag föddes., mitt ena bröst löpte amok imorse och bara sprutade rakt ut hur länge som hellst., blodådrorna stod u toch hela bröstet vart hårt., har ni varit med om nå liknande? det släppte efter ett tag iaf så antar att det inte va nå speciellt.,.
Har föresten gjort klart ett tjockt lapptäcke att ha på golvet sen och igår virkade jag ihop ett på skor., längtar som en tok nu.,:)
JObbigt för er., vet inte riktigt hur det är då sambon är nykterist och aldrig gjort så., men därimot så somnar han alltid på 3 sekunder och jag kan ligga vaken i timmar., mindre kul som sagt.,
Har köpt två amningsbehåar, två super fina amningstunikor och inlägg.,. väntar nog med en pump så jag ser att det funkar:)