Juni-barn
Hej! Kan jag få hoppa in här? Jag testade idag på BIM -4! Vi har försökt i 2år ungefär och blev inseminerade med donatorspermier nu i september och det tog sig på första försöket..
Har två barn sedan ett tidigare för hållande,
Hej! Kan jag få hoppa in här? Jag testade idag på BIM -4! Vi har försökt i 2år ungefär och blev inseminerade med donatorspermier nu i september och det tog sig på första försöket..
Har två barn sedan ett tidigare för hållande,
Skruttens mamma: nope 3:e
Jag är så nojjig! Har fått för mig att +et är ett falskt sådant, att jag egentligen inte alls är gravid. Köpte ett CB digital men är livrädd för att testa, tänk om det står inte gravid!
Jag är så trött redan nu, imorse så har/ hade jag olustkänslor när jag vaknade så jag gissar på begynnande morgon illamående
Idag upptäckte jag att jag har ett spänt förhållande med mina byxor, hur löser ni det?
Molly85:
Fick tipset att köpa mammabyxor redan nu fast i små strl. Men tycker det känns lite som att tjuvstarta, fast å andra sidan så går ju svullnaden ner om ett tag igen för att sedan bli riktig mage, så man kan ju sluta använda byxorna ett tag också
Nu ikväll kom mitt illamående, kräktes nästan i vardagsrummet. Lite tidigt i v 4+1?
tagit första magbilden idag =P
Hej tjejer! Hur mår ni idag? Tycker fortfarande att jag mår konstigt bra, var ju helt däckad av illamående när jag väntade mina pojkar, när börjar man må illa, i vilken vecka? Har svårt att tro att jag ska klara mig undan. Känner mig spänd och svullen i magen, sen har tuttarna blivit större från 70C->70E