Juni-barn
Så är det säkert, minns ej hur det var sist, visst är det normalt med "mensvärk" och känslan av att mensen är på gång
Så är det säkert, minns ej hur det var sist, visst är det normalt med "mensvärk" och känslan av att mensen är på gång
Skruttensmamma: vilken strl söker du? Jag har en ljusblå som det står : blivande storebror
Skruttensmamma: den tröjan vi har är förstor för din pojk
Oj, var det ett privat vul?
När kan man tidigast göra ett vul och se hjärtaktivitet?
hej tjejjer!
Hur mår ni? Mår ni illa? När började ni det?
Jag mår inte ett dugg illa, det oroar mig lite. Mådde sjukt illa med båda mina pojkar men minns inte när det "bör" börja.
är det någon som vet om man kan äta rostbiff som gravid?
nilee: jag är i vecka 4+6 idag(alltså vecka 5) Jag är sjukt trött bara och tuttarna är lite ömma, de har vuxit fr strl 70C till 70E och verkar fortfarande växa.. jag har ett vul inbokat den 25e men är nojjig eftersom att jag mår så bra..men testade igår igen och super tydligt +
Missförstånd: jag använder bara mamma byxor, får inte på mig( kommer nytt kort på fredag) vanliga. Har problem att ha tröjor som är för korta, försöker dölja mudden på byxorna
Tove: jag var 16 när jag blev gravid men min första son, hur gammal är du?
Hej allihopa!
Tycker det är jätte kul att fler o fler hittat hit.. Men jag har en liten fundering, läser om er som råkat ut för mf och det beklagar jag verkligen. Men kan vi inte undvika fraser som ex: Om allt går bra...
Kan vi itne försöka utgå från att allt är ok? Det är ju barn vi väntar och inte missfall
hoppas jag inte trampat någon på tårna
Jag var inne akut igår pga smärtor i magen. Allt såg bra ut men när jag kom hem upptäckte jag att jag blödde, gör fortfarande det. Ska på koll igen snart för att kolla varifrån blodet kommer, kan vara efter undersökningen igår. Sänd oss en tanke?
Lämnar tråden
Tar ngn bort mig från listan?
Läkaren inatt sa att allt såg ok ut, sen började jag blöda. Läkaren idag sa att hinnsäcken inte såg frisk ut och att det var mf på gång. Men blödningen är minimal och ingen smärta. Hcg-provet som togs inatt var normalt. Men får nog tro att det är ett mf. Ska ta nytt hcg-prov på söndag