• PIO

Juni-barn

Här är en till som nyss plussat :)
    Vi har försökt skaffat nr 2 i tre (!) år. Har ätit pergotime i tre månader. På tredje försöket med pergo så fick vi ÄNTLIGEN vårat eftelängtade plus. Har BIM på söndag och ja plussade i onsdag...väääldigt svagt så köpte ett digital cb som visar veckor och med det stod det gravid 1-2 veckor. Är så lycklig just nu samtidigt som vi inte riktigt kan förstå att det är sant!

Nu är det bara att hoppas att det lilla fröet vill stanna kvar i magen o växa till en bebis. Går allt som det ska har ja bf den 9 juni.
    Ska på vul i vecka 7 så det känns som det är de vi går o väntar på nu. Vågar inte riktigt hoppas förrens vi varit på vul. Är bara i v 4.

• PIO

Vi ska på vul bara för att vi gått på fertilitetsenheten och fått hjälp. Då blir man erbjuden ett vul i v 7. Tror det är mer för att få en bekräftelse o se hjärtat ticka :) Läängtar så!!
    Jag har lite symtom. Molvärk i nedre delen av magen från o till, yr5 i huvudet, illamående från o till. men men de är sånt som man får räkna med..är bara så glad över att vi äntligen plussat Skrattande

• PIO

Hej hej...tror ja skrev i den här tråden precis i början..men tappade bort er o nu hittade ja er igen :) Så kul att de finns en tråd som passar mej alldeles utmärkt. Har bf den 9 juni om ja har räknat rätt. Ska på vul på tisdag så får väl ett mer exakt datum då.
    har väldigt mycket symptom tycker ja iaf..hihi...mår illa till och från mest hela tiden, trött så ja knappt orkar stå på benen, halsbränna på kvällen, uppsvälld mage och springa o kissa stup i kvarten. men vad gör det när man vet vad som finns inne i magen på en. ÅÅÅ är så lycklig! Detta kommer bli barn nr 2 har en son som fyller 5 år nu i oktober. Vi har försökt med syskon sen juni -08 så detta är verkligen efterlängtat!!!
    har ätit pergotime sen juni-11. Det tog sej på tredje kuren. ja just nu lever man i ett lyckorus mest hela tiden Skrattande

• PIO

Ja fy tusan för illamåendet!! Idag har ja nog haft sämsta dagen hittils. Är i v 7 (6+3) o fy vad jag har mått illa. Varit nära många gånger att springa till toan under dagen. Har fått ätit konstant för att hålla de sånär i shack. Men än är det inte borta. Hoppas bara inte det kommer hålla i sej. Fy för o må såhär illa varje dag

• PIO

Jag är i v 6+5 idag o ja har mått pyton den här veckan..igår kunde ja knappt stå på benen, Mått illa som bara den! fy tusan. Idag har jag mått bättre men smått illamående hela tiden. Ska bli skönt när de värsta veckorna gått över :) Åååå längtar så tills på tisdag då vi ska på VUL. Är så lycklig med lilla pyret i magen trots illamåendet. När man tänker efter varför man mår illa så känns det inte så farligt iaf..hihi
    Hur mår ni andra som gått ungefär lika långt som mej??

• PIO

Hej på er alla glada gravida :) de är så kul att se vad många som ska få barn i juni! De kommer vara fullt på varenda bb i sverige den månaden. Hihi. Hoppas att ni mår bra idag. Ja mår sådär. Ligger på soffan o tar de lite lugnt :) ha nu en underbar lördag!!

• PIO

Haha känner verkligen igen mej i det där med lukter. Kan inte använda parfym just nu. Min älsklingsparfym funkar INTE!! Haha tänk vad en graviditet kan förändra alla sinnen o kroppen. Ganska häftigt faktiskt :) Idag har ja legat i soffan heeeela dagen. Illamåendet vill verkligen inte ge med sej, måste försöka äta lite. Tror det enda ja gör just för tillfället är att sover, mår illa och äter. Inte så roligt sällskap alltså. Haha min kille bara skakar på huvudet o skrattar åt mej. Förra graviditeten mådde ja superbra så ja är lite chockad över att ja mår dåligt denna gång. Trodde faktiskt de skulle gå lika smärtfritt den här gången oxå men men det är ju för en god sak jag mår dåligt :)

• PIO

Sötäpplet- beklagar verkligen! Usch vad hemskt. Kämpa på och ta hand om varandra

• PIO

Hur mår ni andra idag då? Själv mår ja helt okej...trött men illamåendet håller sej borta än så länge. Skööönt :)
    Går in i v 8 idag....och magen är uppsvälld som en ballong..hahaha ser ut som att jag är i v 25 lr nått :)

• PIO

Jag tror att vi ska ta reda på könet. Förra grav gjorde vi inte det. Den här gången är vi mera nyfikna men ja har inte riktigt bestämt mej om jag vill veta så vi får se när den dagen är kommen :) idag mår ja som alla andra dagar. Sådär, lite illamående och väldigt trött. Såg att någon tidigare hade skrivit om bruna flytningar. Jag har haft det o en vecka ingefär o va ja har hört så är det väldigt vanligt och inget farligt men nu börjar dom avta så det känns skönt. Man blir ju lte nojjig ;) imorgon ska vi in på vul! Gissa om jag längtar!!!!

Svar på tråden Juni-barn