Juni-barn
Mammie86- lycka till idag! Håller tummarna för att det lilla hjärtat ska ticka fint!
Mammie86- lycka till idag! Håller tummarna för att det lilla hjärtat ska ticka fint!
Dana- härligt att se ett fint tickande hjärta:)
Nangijala- vi har inte frågat om vul utan vi har blivit erbjudna det pga att vi fått hjälp från fertilitetsenheten att bli gravida. Då erbjuder dom ett vul i v 7-8 o vi tackade ja till det, så imorgon smäller de. Börjar bli lite nervös. Är orolig att de ska vara nått fel.
IdaElin0406- min son är född i v 24 så ja kommer oxå få gå på specmvc. Man hoppas verkligen att pyret i magen vill stanna kvar många fler veckor den här gången :). Sitter i bilen på väg till sjukan. Idag blir det vul. Är lite nervös! Finns en liten chans att det kan vara två. Fast ja e mest nervös över att de inte ska se nått hjärta som tickar. Men känns som att det borde göra de eftersom ja har så mycket symptom. Men de kommer vi ju snart få veta :) ha en bra dag tjejer. Och grattis till förlovningen gullgrodan!
Nu har vi varit o sett vårt lilla underverk!! Ett fint tickande hjärta. V 7+3 fick bm det till fast både hon o ja tror att det inte stämmer :) hon sa att de va lite svårt att mäta men allt såg jätte bra ut. Så nu e de bara att vänta till inskrivningen som är den 16 nov. IdaElin0406- vår son fyller 5 år om en vecka. Han har väldiga problem med förkylningsastma, och han har en cp-skada. Men han är hur glad o go som helst. Skulle du se honom skulle du inte märka han skada förutom att han inte går själv. Men annars ser han ut som en helt normal 5åring. O nu äntligen ska han få bli storebror, ja hoppas innerligt att bebben i magen stannar kvar till v 38 iaf :)
Jag tror att ja är i v7+2 MAX!!!
Blää ja e så trött på detta illamående nu. Vill bara att de ska gå över. Mår illa mest hela tiden. Känner mej så osocial. Har legat inne i typ 2 veckor nu. Försöker ta en promenad varje dag men de e inte alltid man orkar. Jag är så otroligt glad över den här graviditeten men just nu vill ja bara må bra igen. Får dåligt samvete för att ja inte orkar leka o busa med min son. Åååå ja längtar tills detta illamående är borta. Hur mår ni andra som e i v 8 ((7+5) mår ni oxå mycket illa?
Virvel- nej vad tråkigt!!! Stor kram till dej