Juni-barn
Var på RUL igår ... Visade en liten pojke minsann =)
BF enligt RUL 8 juni
BF enligt sista mens 29 maj
BF enligt tidigt ultraljud 5 juni
Längtar mig till dööds =)
Var på RUL igår ... Visade en liten pojke minsann =)
BF enligt RUL 8 juni
BF enligt sista mens 29 maj
BF enligt tidigt ultraljud 5 juni
Längtar mig till dööds =)
Jag vill också känna bebisen .... blir sååå avundsjuk när alla känner sina =) Går in i vecka 20 i morgon ...
På RUL såg man hur den trampade på som bara den så man tycker ju att det borde kännas snart eller ??
Någon mer än jag i samma vecka som inte känt ngt ännu ?
Pi katten vilken dag .....
Hade möte på jobbet i morse där det informerades om att företaget jag jobbar på har gått i konkurs =( Positiva är jag får gå hem nu i veckan med full betalning i 3 månader och sen har jag ansökt om graviditetspenning sista veckorna .... MEN jag har inget jobb när jag återvänder efter mammaledigheten *suck*
Plus att jag har sovit som en kratta i natt, somnat och vaknat heeeela natten. Så nu har jag ont i huvudet, mår illa och är skittrött .... och så får man detta ovanpå allt !!!
Konkursförvaltaren ska hålla möte med oss i eftermiddag HALV FYRA !!!!!!!! Jag som jobbat sedan 7 är INTE så glad för detta då det inte kommer vara över på en halvtimme =/
SUCK SUCK SUCK !!!!!!
Är nog också en av dem som mår Bra !!! Har krypningar i benen och mina händer domnar bort annars mår jag bra.
Inga foglossningar eller ngt sånt ....
MEN kan inte bärja mig tills det blir bebis =)
I morgon ska vi beställa barnvagnen !!! Blir en emmaljunga City Cross !!
Är i v25 och förra veckan hade jag gått upp 15 kg =/
Åker till Ullared nästa vecka !!! ska handla hem ALLT till lille bebisen .... ska bli såå mysigt. Det är lågsäsong till v10 så det kan vara läge att åka nu så man slipper allt folk !!!
Skulle till arbetsterapeuften idag för att få handledsskydd för min extrema karpaltunnelsyndrom och jag har lääääängtat efter detta då jag inte kan sova, tappar det mesta jag håller i osv .... så ringer dem i morse och säger att hon är sjuk och att hon får återomma ...... *SUCK*
Vi vet att det blir en pojke och våra tankar ligger på Jonathan eller Sam !
Långt eller kort ... det e frågan.
Jag själv har ganska svårt för Sam, detta är sambons förslag. Vad tycker ni ??
Usch vilka jobbiga förhållande många av er har med svärmödrar !?!
Själv har jag UNDERBARA svärföräldrar .... OCh egna föräldrar som också är helt underbara. Känner mig väldigt lyckligt lottad och dem "bråkar" redan om vem som ska passa när, var och hur =)
Måtte dessa 15 veckor som är kvar gå fort för nu är jag trött på att vara gravid =) Vill ha tillbaka kontrollen över min kropp och jag vill ha bebisen utanpå magen istället för innanför !!!!!
till skillnad från alla andra här känns det som har jag typ INGA sammandragningar ?? Har kanske en varannan dag.... är det normalt ?
Börjar undra då det känns som alla andra har riktigt många dagligen ...