Juni-barn
Men det beror säkert på värdena, är det större risk kanske man får gå var 14e dag och är det lite bättre varje månad.
Nu menar jag ju inte illa mot dig lilla grynet, bara en tanke ? =)
Men det beror säkert på värdena, är det större risk kanske man får gå var 14e dag och är det lite bättre varje månad.
Nu menar jag ju inte illa mot dig lilla grynet, bara en tanke ? =)
Åh jag berättade dag ett för både mamma o pappa och svärföräldrarna. Även för en del vänner. Blir det missfall så finns de ju där för en.
På jobb ska jag berätta vecka 12 , för där vill jag bli behandlad som vanligt ifall det inte skulle gå vägen.
Härligt frökenfräken att vara i vecka 13, längtar dit!
Trevlig advent alla!
Själv har jag nyss kommit från jobb och gått o stormen (lund) det var riktigt obehagligt!
Godnatt!
Bebisen får alltid va den behöver, ja du kan väl inte svälta dig en hrl graviditet, men det är inget att oroa sig för!
Hej alla blivande mammor, mammor och andra!
Jag har hållit mig lite anonym då jag inte har bf förren den 28juni, den sista i denna tråd kanske !? Går in i vecka 12 idag. Hade inte tänkt berätta på jobb än men kräktes i morse så nu vet många, det roliga var att de flesta visste redan haha jobbar med nästan enbart kvinnor och en av dem hade vetat i många veckor sa hon :)
Min chef var inte alldeles nöjd, jag kom tillbaka från förra mammaledigheten i april så hon hade nog tänkt ha mig kvar ett tag till.
Jag har haft en jobbig start på denna grav men inte värre än för någon annan, men varit trött, nedstämd och illamående, nu är det bättre och jag längtar att bli mamma på nytt.
Förra förlossningen gick bra förutom att de missade halva moderkakan i mig, vilket var mindre trevligt och halvakut när den kom ut =/
Öppen 4cm kl 04.00 och 05.40 var hon ute =) (cirka)
Trevlig fredag!
Det är lång tid mellan inskrivning och nästa möte, men åh andra sidan va ska man göra där innan? Och man kan ju alltid ringa och få en extra tid om det är något speciellt.
Det är säkert en del av besparingen att de inte har så många besök och därav kan bemanna med mindre personal, men vad vet jag =)
Roligt och läsa om "allas" förlossningar.
Trevlig kväll!
Lilla grynet: Håller med de andra åk in eller ring kk.
Sen står det under vecka 12 att det är vanligt med blödningar och det kan bero på lågt sittande moderkaka, så det är säkert ingen fara men det är ju alltid skönt att veta!!!
Håller tummarna att allt är bra- och det tror jag det är!!!!
Åh lilla grynet, blir glad för din skull, jippie!!!!!!!!!!!!!
vart ligger magbilderna ? =)
hej alla härligt att en del har sexlust kvar, själv känner jag mig inte attraktiv alls. Är svullen om magen ,har "mensvärk" och bubblig ;) sexigt värre! =)
Någon mer som har mensvärk? Jag är i vecka 12 och är egentligen inte orolig men det gör ju ont.
trevlig kväll alla!