DreadOn skrev 2011-09-26 20:30:03 följande:
Kul att så många har hoppat på denna trådet. GRATTIS till er alla och lycka till ni andra som fortfarande väntar. Testade igen i morse och det var något starkare än för två dagar sen. Har fortfarande molvärk och tröttheten ahr kommit som på beställning med plusset. Har dock jobbat järnet och nästan inte sovit något inatt pga vår lille sjuke pojk som ville gå upp och bygga tågbana kl 04.00. Efter många trollmor och välling lyckades han somna till sist. Hoppas på en bättre natt inatt annars känns det som jag kommer somna på stående fot på jobbet imorgon.
Eftersom jag var i austalien under min förra graviditet har jag ignen aning om när man ska ringa mödravården, finns det någon som vet???
Ring och tala om direkt så är du med i rullorna. Pratade med min bm imorse och fick en tid 7/10. Hade i och för sig fått vänta en vecka till om det inte vore för att jag mått superilla under mina tidigare graviditeter och nog behöver träffa läkaren. Hade tydligen kommit nya suppar mot illamåendet så jag (och min man) sätter mitt hopp till dem...