• Pepita

Juni-barn

Hej tjejer!

Nu var det länge sen jag skrev. Har hänt mkt sen sist. styrkekramar till alla er som har och har haft det jobbigt. Hoppas allt löser sig snart.

Jag har känner en konstig känsla i magen som jag skulle gissa är fosterrörelser men är inte säker. Ska på RUL på måndag och hoppas verkligen att allt ser bra ut då. Känns väldigt nervöst just nu.

Jag har mått sådär har fortfarande väldigt ont i huvudet vissa dagar någon mer som har det? En dag i veckan ungefär mår jag så dåligt så jag spyr. Trodde jag skulle klara mig ifrån sånt nu men nix pix.

• Pepita

Hej alla!

Shit vad man hamnar efter när man inte är inne varje dag.... kul att ni är så flitiga.

Sweetlife och busbus: Fy, så jobbigt det låter. Hoppas verkligen det löser sig för er båda.

Jag ska på RUL på måndag och har kännt mig väldigt lugn fram till nu. Nu känner jag mig lite orolig inför måndag. Hoppas allt ser bra ut så jag kan njuta sen.

Missförstånd: Din stackare som har så ont redan

Det där med barnvagn blir jag inte klok på..... hur ska jag lyckas hitta en vagn i denna djungel???!!!

• Pepita

God fortsättnin på er alla! Lillalyckan: beklagar verkligen! Jobbigt dig å dina nära.

Nät det gäller barnvagn blir jag inte klok... Finns ju sååå mycket olika. Någon som har erfarenhet av vagnar som inte är så dyra? Har de hållt bra?

Idag är det dags för RUL känns nervöst. Hoppas allt går bra! Håll tummarna för mig nu tjejer!

• Pepita

Ser att jag missat en del ord hihi... Men ni förstår nog vad det ska stå iaf.

• Pepita

Visst ja, RUL gick bra sååå skönt nu kan jag andas ut! Fick 3:e juni som bf så en dag tidigare än det jag räknat på

• Pepita

MissFörstånd: tack! Spännande vi har samma bf. Får se om ditt ändras efter UL.

fia91: välkommen! Spännande å höra vad det blir för datum när du hört olika.

• Pepita
    Tre Flickor skrev 2012-01-02 18:37:47 följande:

Pepita - Grattis till ett lyckat RUL Skrattande

fia91 - Hej och välkommen Glad

I morgon ska jag på RUL.
    Väntan har känts evighetslång men snart är det dags.
    Håll tummarna för att allt ser bra ut Solig

Tack!

Håller tummarna för att allt ska se fint ut imorgon! Solig
  • Pepita
    sophieand skrev 2012-01-02 18:45:10 följande:
    Allt såg bra ut idag på rul. Så skönt att bara få bekräftat att det är ngn där inne som mår bra. Blev dock framflyttad till 16/6 men det var mer el mindre väntat samt välkomnat då jag har större chans att hinna klart min utb då..:)
    Vad skönt att allt såg bra ut för er med! Grattis! Skrattande
Svar på tråden Juni-barn