Juni-barn
Fy, så tråkigt att läsa att en del av er har påverkad tapp.
Håller tummarna för att era bebisar ska stanna i magen i några veckor till åtminstone.
Fy, så tråkigt att läsa att en del av er har påverkad tapp.
Håller tummarna för att era bebisar ska stanna i magen i några veckor till åtminstone.
Ni som varit till ullared och köpt saker till bebisen och till er själva. Vad har ni köpt? och minns ni vad saker och ting kostade?
Svärföräldrarna ska dit och vi ska lägga in en beställning. Men vet inte riktigt vad som kan vara bra att beställa.
Nu börjar det dra ihop sig för oss alla. snart börjar de första bebisarna titta ut :)
Hur många av er jobbar fortfarande? jag tycker det börjar bli tungt nu. Hur känner ni? När ska ni gå? Och hur gör ni då? sjukskrivning/ föräldradagar/semester?
Jag jobbar på förskola och många av arbetsuppgifterna innebär lyft och sitta på golvet. Inte så enkelt att ta sig upp längre..hehe.
Lycka 4:
Ok, förstår att det känns tryggt att komma till ett sjukhus du känner till. Då flyttar vi ungefär när vi är lika långt gångna :) Det blir en rejäl prövning för min del.... Tycker det är otroligt svårt att inte hjälpa till med kartonger och allt annat man ska göra vid en flytt.
Bumma:Känner precis som du. Jag har fått en läkartid till nästa tisdag och hopper verkligen innerligt att läkaren tror på mig och att jag åtminstone får gå ner i tid.
Tycker det är sååå svårt jag är nämligen en sån som i princip alltid ler oavsett om det gör ont eller inte..... Känns inte som en bra egenskap just nu. Orkar verkligen inte med en heldag på jobbet. Har så ont i ryggen på kvällen och natten att jag verken kan sitta,stå, ligga nå längre stunder för ingen ställning är bekväm.
Håller tummarna för att vi båda ska bli betrodda när vi träffar läkaren.